Zas ta Praha!

July 20, 2018


 Do Prahy jezdím docela často.A baví mě tu, že tu je vždycky co dělat a vidět. Že tu pokaždý potkám někoho známýho z online světa. Že je to místo, kde se dějou všechny ty velký věci v historii naší země. Baví mě i takový drobnosti, že tu lidi umí jezdit na eskalátorech. No a když jsem měla možnost jet sem znovu, jela jsem.

A přestože to tentokrát byla docela krátká návštěva, stihla jsem si toho kus projít. Třeba Václavák a centrum, koupit si pár drobností v Lushi a ochutnat vyhlášený wok nudle ve Wokinu. Byly moc dobrý, mimochodem. A jo, říkám to narovinu, asi bych tu pár let zvládla žít! :)

 Starbucks klišé kafe. Filtr se sójovým mlíkem . 

Na Staroměstskou jsem nakonec nešla. Davy turistů byly tak velký, že jsem to vzdala.
 Někde na Hradčanech, kde jsem se jen tak procházela.




A tohle jsou ty Lush úlovky. Napíšu vám o nich v dalším článku, ale všechny tři jsou supr!


You Might Also Like

2 komentářů

  1. No jo, Praha. To je prostě naše krasavice:)!

    ReplyDelete
  2. Já Prahu moc nemusím, vždy mě hrozně unaví, ale je krásná, to jo :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete