Vlog z návratu do ČR + rychloupdate

November 30, 2018

Mám toho na srdci tolik. Tolik pocitů, informací, vjemů, ale i fotek a videí, který stíhám dávat dohromady jenom pomalu. Ale všechno bude, slibuju! Dneska vám sem hodím alespoň krátkej vlog z návratu do ČR, kde jsem natočila třeba den před odjezdem, cestu domů nebo kočičí kavárnu v Brně.  Mám taky neuvěřitelný množství závěrů ze Švédska i výletu do Osla, ale probírat se jimi zabere nějakej čas. A ten teď nemám.



Tak já jdu zase pokračovat na pracích na příštích týden. Zítra mě čeká celodenní výlet na jedno z nejhezčích švédských míst a já se tak pekelně těším! Tak pa!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ta kočičí kavárna je boží! U nás v Hradci také jednu máme, ale zatím jsem ji nenavštívila, musím to napravit! :D :)

    ReplyDelete