Walking in the rain

January 17, 2016

Ve světě, kde člověka sžíraj nejtemnější noční můry a zhmotňují se do pravidelných neuróz, povinnosti se kupí na stůl a svět a okolnosti po vás chtějí chtějí všudypřítomnej úsměv, potřebuje člověk příjemnej protipól proti tomu všemu. Já jich našla za život spoustu, ale tenhleten protipól proti všemu je nejobyčejnější a nejjednodušší, tříbí myšlenky a světedivse dokonce posiluje srdce.

Vlastně jsem začala chodit, když mě začal vadit fakt, že se zadejchám i při dobíhání na vlak, a přerostlo to přes únosnou míru mý trpělivosti. Krom toho jsem prostě cítila, že nutně potřebuju trávit delší čas na čerstvým vzduchu, takovým tom vzduchu, co se po něm dobře spí, člověka to uklidní z chuti nekomu rozbít hubu a tak vůbec, prostě to do sebe zapadlo sakumprásk a mně to dělá dobře. Lesy, který vyváží hodiny za monitorem a kecy idiotů za celej týden, jsou prostě už součást mě a nemoct z toho domu vylézt, asi bych se taky zcvokla, a ne, nemám tendenci sklouzávávat k alternativním léčitelům, karmám a výkladům karet, jen tohle jsem vám chtěla říct.


You Might Also Like

0 komentářů