Jedno rychlý plzeňský dobrodružství

June 13, 2018


Ještě než vás zahltím zbytkem fotek a povídáním z Jeseníků, proložím to několika jinýma článkama. Ten úplně první bude z výletu do Plzně, kam jsme se vydali dost spontánně před pár dny. Z Brna, přes Prahu, což je krásnejch 300 kiláků tam. A dalších 300 zpátky.

Abych to uvedla na pravou míru, cesta byla totiž fakt vysilující. Na D1 jsme si pěkně zanadávali v několika zúženích, kde se zcela očekávaně krásně tvořily kolony, u Prahy jsme pak kolem třetí chytli špičku a ani do Plzně to nebylo úplně bezproblémový. Na místo jsme dorazili pěkně unavení a mrzutí, podařilo nám kápnout na pěkně hnusný čínský jídlo a při projíždění městem se nám celá Plzeň zdála ošklivá a nudná. Chvíli jsme unavení váhali, jestli má cenu vůbec cenu něco hledat, ale nakonec jsme to hecli, protože, jak často se z Brna podíváš do Plzně?

I když jsme sem nejeli na primárně na výlet, ale měli ve městě nějaký vyřizování, stihli jsme nakonec projít kus města. Miluju objevovat atmosféru různejch míst  a snažím se v každým  městě, kam se dostanu, projít alespoň kousek, abych nasála trochu ducha místa. Tohle prozkoumávání mě strašně baví. O to víc, že nikdy moc neplánuju, jenom googlím a občas mrknu na mapu v telefonu.

U Plzně mě  totiž nakonec fakt mrzelo, že nemáme víc času. Krásně se tu mixuje historický s industriálním a tak kombinace mě fakt bavila. Takže, Plzničko, uvidíme se někdy přístě!





You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásné fotky :) do Plzně bych se někdy chtěla podívat :)

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  2. Joo, Plzeň je fajn, mám jí od domova necelých 60 km. Teď už víc jak 2500 km :D. Super fotky, jako vždy!

    ReplyDelete
  3. Ty staré domy na náměstí jsou krásné! Já v Plzni ještě nikdy nebyla.

    ReplyDelete
  4. V Plzni jsem nikdy nebyla, ale rada bych se tam určitě podívala :) Vypadá to krásně!

    LITTLE THINGS FOR EM

    ReplyDelete
  5. Skvelé fotky a pekný výlet. :) Tiež by som niekam vyrazila, hoci aj hneď. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    ReplyDelete
  6. Plzeň mě nikdy moc nelákala nebo jsem moc neuvažovala o návštěvě, ale podle toho co píšeš, určitě její návštěvu zvážím! Super fotky :)

    http://moimelea.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, já vlastně i přemýšlím, že bych si sem ještě klidně na pár dní zajela :) Diky moc!
      Sarushef blog

      Delete
  7. Tak je super, že se ti nakonec zalíbila. Já v Plzni ještě nikdy nebyla, pouze jsme několikrát projížděli a mám to daleko jen o pár méně kiláků než ty :D

    Somethingbykate

    ReplyDelete