Jak sladkej může být návrat do ČR a jeden pořádně podzimní outfit

November 06, 2018


Možná někteří víte, že jsem byla z Erasmu na pár dní zpátky v ČR. Už před odjezdem jsem si plánovala, že někdy v říjnu bych chtěla přijet domů - letenky z Goteborgu nevychází tolik draho a vidět rodinu a kamarády mi za to rozhodně stálo.

A byla to totální jízda. V době, kdy jsem byla doma, se totiž slavilo nejenom výročí 100 let založení republiky, ale hlavně dvě moje dobrý kamarádky slavily narozky a já byla hrozně ráda, že zase všechny vidím. Ty dva měsíce v zahraničí mi paradoxně ukázaly, že bez tý český trapnosti, obecně kultury a hlavně lidí nemůžu žít. A užívala jsem si ty největší drobnosti a spoustu věcí, který mi pokaždý přišly špatný, teď dokážu mnohem víc ocenit. Je to klišé, ale je to tak. Ve spoustě věcí máme co zlepšovat, ale spousta věcí naopak stojí za to ocenit.

 Fotek mám zoufale málo, sociální sítě byly fakt to poslední, co bych řešila, takže tyhlety fotky  jsou prakticky jediný a cvakli jsme je den před odjezdem.





 

A trochu reality na závěr! Mějte se a příště zase už ze Švédska!

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Nádherné oblečení, uplně miluji tu barvu trička!! <3
    A je super, že sis návrat "domů" tak užila. :-)

    Hlava v knihách

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, mě to právě taky úplně uchvátilo :) děkuju!

      Delete
  2. Měla jsme to stejně, vždycky když jsme jeli po půl roce na pár dní za rodinou a kamarády, tak jsem si to tu pořádně užívala:) Ale pak když se člověk vrátí na delší dobu, tak ho to zase přjde:D
    Ty tvoje vlasy jsou boží!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, taky předpokládám, že s návratem mi zase nějaký věci začnou víc a víc vadit. A díky!

      Delete
  3. Moc pěkný oufit! :) Líbí se mi jak tričko ti jde k vlasům! :) Já jsem chtěla na 100let založení republiky jít podívat na videomapping na Národním muzem, ale bohužel jsem nemohla :(. Ale je pěkné, že ses takhle i na pár dní vrátila, abys viděla svoje nejbližší :)))

    Shard of Dreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. kvůli těmhle akcím strašně lituju, že nebydlím v praze :) a děkuju :)

      Delete
  4. Taky se vždycky nakonec těším domů :) V zahraničí je krásně, ale doma přece jen nejlíp :D Moc pěkné podzimní fotky :)

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky :) tá posledná je TOP :DDD
    leekralova

    ReplyDelete
    Replies
    1. jop, realita je někdy prostě nejlepší :) děkuju!

      Delete
  6. pěkný outfit, líbí se mi tričko, hrozně moc ti jde k barvě vlasů.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  7. Já jsem v zahraničí žila na delší dobu třikrát. Když jsem se vracela ze svého prvního pobytu, ihned jsem si naplánovala další do jiné země, protože představa, že tu zůstanu delší dobu pro mě byla nepředstavitelná a stejně to bylo i s tím druhým. Ale jakmile jsem se vrátila ze třetího, došlo mi, jak moc je to u nás úžasné a už je to skoro rok, co tu jsem a zatím neplánuji zase někam prchnout :)

    Malá Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, to seš dobrá, já bych taky hrozně ráda za nějakou dobu zase někam :) Jo, má to svoje pro a proti, taky jsem zjistila spoustu věcí, co je tady neuvěřitelně na prd.

      Delete
  8. Moc krásné fotky, povedly se! :) Fajn, že sis pobyt v Česku užila, vůbec se ti nedivím, že se ti chtělo domů, i mě by kamarádi i rodina chyběly :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono je to nakonec mnohem jednodušší než člověk myslí, takže to není tak zlý :)

      Delete
  9. Jsem v Anglii skoro už rok a musím říct, že se mi často stýská po domově a vím, že bych tu nemohla žít napořád. Moc se těším, až se vrátíme zpět do rodné země, ale ještě další rok bychom tu měli vydržet. Někdy je to dost těžký.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to mám stejně. Nejraději bych následujících x let jenom cestovala, ale nakonec stejně asi nebudu nikdy moct žít nikde jinde než v česku :)

      Delete