Tak trochu jiný selfíčka ze švédský přírody

November 04, 2018


Mám novej foťák. K zrcadlovce jsem si nedávno pořídila lehčí a skladnější Sony Nex-5T. A tenhle novej foťáček je prostě skvělej. 

Je mnohem lehčí, má výklopnej displej, je superpraktickej na točení videa a hlavně si ho můžu připojit k přes wifi k mobilu, takže se při focení na samospoušť vidím na displeji telefonu.. a hlavně si ty fotky můžu během vteřiny poslat do telefonu. Boží.

A dneska vám ukážu pár fotek z čarokrásný švédský přírody, kterou tu mám asi 15 minut od domu. Zatím to přirozeně není dokonalý, ale baví mě to. Tak jdeme na to!


Jak tyhle fotky fotím? Vyberu si pěkný místo, mrknu kam bych mohla položit foťák, obhlídnu scénu, propojím foťák, mrknu jak to vypadá, najdu dobrej úhel, kterej vypadá dobře. A cvakám a zkouším.








You Might Also Like

5 komentářů

  1. Nádherné fotky, u tebe je vždy obdivuju a asi nikdy nepřestanu! :D :))

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné fotečky :-) mě severské země už dlouho fascinují, protože zbožňuji jejich detektivky a vždy si podle knížky představuji, jak to tam asi vypadá :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
  3. Tak ty fotky jsou naprosto boží! Nádherné! A super místa na focení :-)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky, taky mám foťák přes wifi, ale u mě to bohužel nefunguje tak, že se v mobilu vidím :/

    Somethingbykate

    ReplyDelete