Jak se mi to pomalu krátí aneb půl roku žití ve Švédsku

December 26, 2018

Zbývá mi poslední týden, pak se vrátím na chvíli do Česka, po novým roce přijedu zpátky na poslední dva týdny... A šmitec. Konec švédskýho Erasmus dobrodružství.

Na bilancování je asi brzo, ale je ráda sdílím pocity ve chvíi, kdy je takhle cejtím. Než jsem měla odjíždět, všichni mě varovali, že je to na dlouho. Ale já jsem věděla, že půlrok je nic, že mi doma nic neuteče ani mi nemusí bejt smutno. Že není čeho se bát. A celý to nakonec uteklo ještě mnohem rychleji, než jsem čekala. Mám pocit, že jsem tu nestihla skoro nic, protože tady je tolik dalších skvělejch věcí k objevování! Když jsem odjížděla, věděla jsem, že mi to něco dá. A skutečně dalo a spoustu věcí jsem si vyjasnila, u jinejch mám ale ještě větší bordel. Moje angličtina je pořád asi žalostně průměrná, dost často hledám slovíčka  a soutěž o nejlepšího studenta bych tady taky nevyhrála. Vím, že chci dál prozkoumávat a tvořit, ale to je tak všechno co vím. A takhle je to se vším.

A Švédsko mi bude chybět. Místo, abych utišila ty svý cestovatelský chutě, mám den ode dne chuť poznávat ještě mnohem víc a dál. A najednou vím, že se prostě můžu kdykoli sbalit a jet. Že všechny strachy nebo důvody proč mít z nečeho jsou prostě a jednoduše jedna velká blbost. A i když mi bude tahle neskutečně otevřená a tolerantní země chybět, těším se taky na hromadu věcí v Česku.

Tak já si jdu co užít ten poslední týden zde co to jde, jo?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Švédsko je fakt krásné, věřím že ti bude chybět :) aspoň víš, že sis to tam užila a máš spoustu krásných vzpomínek :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. Užívej dokud můžeš:) ve Švédsku je nádherně :) krásné fotky!

    ReplyDelete
  3. Věřím, že ti Švédsko bude chybět. Určitě si odvezeš spousty zážitků! Erasmus je vždycky jen pozitivní zkušeností, co jsem slyšela od ostatních :))

    ReplyDelete
  4. Já jsem v Anglii už skoro rok a nemůžu věřit, jak rychle to uteklo! Domů do Čech se těším neskutečně, už vím, že bych nevydržela žít v cizině natrvalo. Přeju ti, ať si zbývající čas ve Švédsku dobře užiješ!

    ReplyDelete