CHRISTMAS NEW IN, ANEB KDYŽ VÁS LIDI ZNAJÍ A VÍ, CO MÁTE RÁDI

January 04, 2019


S přibývajícími roky to mám s dárky předpokládám podobně, jako my všichni - zase tolik je neřeším. Navíc jsem docela nudně praktickej člověk a tak trochu minimalista, takže chci buď hodně praktický dárky, anebo úplně nejraděj dostávám zážitky - výlety, vstupenky na zajímavý místa a akce nebo vouchery do restaurací.

Tenhle rok jsem ale nečekaně dostala docela hromadu krásných věcí, takže jsem si říkala, že bylo škoda je neukázat. Tak jdeme na to!

P. S. Je toho víc, protože mi tentokrát dávalo dárek hromadu lidí a hlavně v tom jsou některý dárky i  z narozenin. Další hromadu věcí, jako jsou peníze, dárkový poukazy, vouchery na sushi a ponožky ve článku neukazuju, ale to je snad jasný.


Věc, co kterou jsem vůbec nečekala, byl tenhle Kanken batůžek. Docela se mi tahle hipsterská záležitost vždycky líbila, ale za ty peníze jsem si raději pokaždý koupila něco praktičtějšího. Ale teď ho mám a měla jsem z něj mega radost. Do školy, drobný výlety nebo běhání po městě bude supr

Oblečení k Vánocům roky prakticky nedostávám - protože trefit velikosti není lehký a hlavně lidi okolo mě ví, že mám docela specifickej styl, takže se mi ledasco nelíbí. Pohodlný, příjemný a fluffy pyžama jsou ale výjimka  a já letos dostala rovnou dvě ♥

Asi víte, že mě docela baví přírodní kosmetika. Nejsem sice žádnej biomagor ani to nehrotím do extrému, ale přírodní věci mi jsou jednoduše sympatický. Krémový kuličky jsou z Bioo, levandulový mýdlo z oblíbený Naturinky a zbylý dva produkty jsem si sama vybrala od značky slovenské značky Navia.
Na tyhle dva produkty jsem každopádně zvědává úplně nejvíc. Je to maska a gel na problematickou pleť a pokud mi pomůžou, určitě dám vědět.
Kuličky do koupele a La Luna krásný překvapivě kvalitní tričko z Aliexpressu, kde už skoro nenakupuju.
No a Balea, kterou miluju. S tou totiž u mě nemůžete šlápnout vedle. Je levná, krásně voní a strašně fajn.

A další kosmetika a obří hrneček. Myslím, že minimálně další půlrok si nebudu muset koupit jedinej sprcháč.
A dostala jsem taky malou termosku, kterou už jsem strašně dlouho potřebovala a která bude supr na zimní výlety, termohrnek a strašně roztomilej hrneček.

Plyšovej jednorožec a šátek s nočním nebem ♥

A taky teplý ponožky, knížka a někde dole maličký Prossecca ♥
A taky sypaný čaje a hlavně dobrý kafe, který si teď dělám nejčastěj ve frenchpressu ♥
No a asi vás to překvapí, ale tohle bude můj diář a už pár let mám jenom tenhle malej (a stejně do něj nepíšu zase tolik věcí). Nemůžu mít obrovskej diář, protože by mě nebavilo ho všude nosit, a navíc mám dalších x sešitů, kam si píšu hromadu věcí. A taky cestovní set štětců Makeup Revolution!

A hrozně moc mě mile překvapil i tenhle vak. Dá se nosit jak jako kabelka, tak i jako batoh a já tenhle styl miluju. Dík!♥
A co nejraděj dostáváte vy? U mě je to jasný, cestování a elektronika, psst!

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Já nosila kranken do školy pár týdnů, potom jsem to vyměnila zase za můj starý obyčejný converse batoh. Nevím, prostě je malej (a to mám ten větší), takovej divně tvarovanej, pomalu nic se tam nevejte, docela velký zklamání pro mně...

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, já s converse batohem odchodila strašně moc let na gymplu a i mimo jsem ho nosila strašně často a měla ho hrozně ráda, a je pravda, že tenhle je mnohem menší, naštěstí já do školy většinou fakt skoro nic nenosím, žádný těžký knížky a tak, většinou mám jenom pití, svačinu a nějakej malej sešit, ale uvidíme :)

      Delete
  2. Hodně ženských na Kanken batozích překvapilo, že je mají rychle odřené, seprané a omlácené. Snad ti bude sloužit líp :) Já jsem si vloni kupovala Baťu, a za tu tisícovku bez koruny se tomu za půl roku rozjel zip :) Používám modrý ze sportovních potřeb, který byl o půlku levnější a drží pořád :)

    Obrázky z mlhy a éteru

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, to jsem viděla na spoustě Kankenech ve Švédsku a taky mě to dost vyděsilo :D Ale uvidíme :)

      Delete
  3. Ten jednorožec je krásný. :) Taky mám ráda Baleu, ale teď o Vánocích jsem dostala hlavně praktické dárky jako třeba kávovar. Ten Kanken baťůžek jsem viděla už u tolika lidí, že bych ho už ani nechtěla, protože mě nikdy moc nepotěší, když si něco vezmu a pak potkám někoho v tom samém. :D Ale je to hezké, to jo. :)

    I am Lenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. já právě praktický dárky úplně nejraděj, jsem v tomhle strašně nudná :D a děkuju!

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Tvůj blog mě baví :) určitě si ještě pár článků přečtu, než půjdu spát :)
    S pozdravem Kačka z Katherinek

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc, tohle mi dělá největší radost ♥

      Delete
  6. Dostala si krásné dárky, udělaly by radost i mně :) Na tento rok mám úplně stejnej diář jako ty, velký bych stejně jako ty nevyužila :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  7. Dost mě překvapilo, že je to tričko z Aliexpressu, čekala jsem nějaký běžný řetězec a je moc pěkné :) A ten roztomilý hrneček? Je nádherný! :D
    Elle about everything

    ReplyDelete
  8. Tak po takovém batohu už dlouh koukám! :) Jinak si dostala super dárky.

    ReplyDelete
  9. Ten jednorožec je naprosto dokonalý, snad ti ho i závidím! :D Termohrnek jsem dostala také a určitě ho mockrát využiji, je to skvělý a praktický dárek :) Moc hezké věci jsi dostala! :))

    ReplyDelete
  10. MIluju zážitky, je to pro mě to nejvíc, co můžu dostat. Momentálně bydlím v Anglii a od přítele jsem dostala lístky na Fantoma opery v Londýně, což je asi to nejvíc co mohl vymyslet, vzhledem k tomu jak miluju muzikály a hlavně teda tenhle konkrétní! :D Jinak knížky, s těma u mě nikdy nikdo nešlápne vedle. A závidím ten parádně velikej hrnek, něco takového by se mi taky hodilo! :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. téééda ten jednorožec je faaaakt boží <3 a kafe taktéž závidím, i když já zase dostala spoustu kvalitní hořké čokolády :)

    Life by Angellyca

    ReplyDelete