Zasněžený fotky,můj leden & minimalistickej šatník

February 05, 2019

Takže, jakej byl můj leden? První dvě třetiny jsem trávila ještě ve Švédsku a už jsem neměla žádnou školu, takže jsem každej den vyrážela někam ven, abych si Švédsko pořádně užila. Na poslední dny za mnou přijel Tom a trochu jsme cestovali spolu, ale o tom si můžete přečíst tady. 
Jasně, většina lidí bere leden jako měsíc, kdy začínají plnit svoje roční cíle - já si předsevzetí moc nedávám, ale za leden jsem se sebou docela spokojená - nebylo to 100%, ale pár věcí se mi povedlo.

Po příjezdu jsem docela rychle spadla do života v ČR a dělala jsem věci, který jsem ve Švédsku nemohla. Konečně jsem si dala do trochu pořádku spánkovej režim (dlouhou dobu jsem chodila spát hodně pozdě a vstávala často v poledne a za boha mi to nešlo změnit), začala jsem chodit zase do fitka, chodím plavat a nebo cvičím doma. Na výlety a čas venku to zatím moc není, i když mi to mega chybí, takže si dávám oddech a plánuju, kam zase vyrazit. Místo toho jsem se rozmazlovala moc dobrými restauracemi a kavárnami, co sice stojí ranec peněz, ale zase stojí za to.

Focení se věnuju trochu míň - tyhle fotky vznikly asi během deseti minut jenom kousíček od domu, ale dopadly překvapivě dobře. S outfitem to mám klasicky absolutně hodně jednoduchý - už měsíce jsem si nekoupila absolutně nic a co nejdřív plánuju probrat šatník a znovu vyházet nepotřebný věci, mrknout co v tý skříni vůbec mám a až potom koupit to, co doopravdy potřebuju.



 A taky jsem zašla na svou první pořádnou snídani venku vůbec a to vám bylo dokonalý! Odteď jsem snídaňovej člověk! A vůbec, máte nějaký tipy na snídaně v Brně?

 Jo, Švédsko, uznávám, s těmihle výhledy se neloučím snadno!

 "Tys to s těma dlouhejma vlasama vyhrála! Dlouhý, silný." A jo, třeba na tyhle fotce je miluju, ale často mám prostě chuť jít na plešku a nic neřešit. Protože takhle rozpuštěný je mám beztak jenom na těch fotkách, protože jinak mě štve, když mi všude lítají a cuchají se, kdovíjak mi nedrží tvar a já fakt odmítám mýt si je denně, foukat a půl hodiny stylovat, aby to vypadalo trochu líp. S tou pleškou mi zatím každej řekl, že mi hráblo. Takže nevim.

 A to by bylo z mýho ledna všechno. Jakej byl ten váš?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mala si zaujímavý január :-) ja som bola väčšinou doma, keďže som pn :-D

    Suesanqa

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju ♥ akorat tu zkratku PN nejsem schopna rozluštit :D

      Delete
  2. Snídaně super, nikdy jsem ještě nezkoušela avokádo s vajíčkem, ale asi bych měla:D!

    A ta pleška? No nevím holka:D. Radši prvně jen po ramena:D.

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky! :) Ja som mala január celkom oddychový, teraz sa mi už začala škola tak opäť zarezávam :D :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  4. Moc hezké fotky, já jsem ráda, že leden už je za námi a nemůžu se dočkat jara! :D :)

    ReplyDelete
  5. Tak to musela být paráda. Hned bych do Švédska taky jela. Fotky jsou krásné, moc ti to na nich sluší :)
    Inspiration by Linda

    ReplyDelete