ÚNOR VE FOTKÁCH - no spending challenge, píšu bakalářku & stavím se na hlavu

February 28, 2019

Druhej měsíc tohohle roku je za náma. Proběhly nějaký kafíčka, počasí začíná bejt krásný, dáváme první výlet autem bez střechy, napsala jsem pár trochu jinejch textů, dál bojuju s prokrastinací a píšu si potupně (nebo motivačně?) to-do listy, mile mě překvapil Most! a je mi vlastně na občasný výkyvy hezky.

Toť ve zkratce. A taky:
  • Začala mi škola a první týden byl bolestivě chaotickej, běhala jsem celej týden po fakultě, chodila na jednotlivý předměty a plánovala, co si zapsat a co raděj vynechat, nadávala, zoufala a občas, velice zřídkakdy jsem byla nadšená. Sranda bylo taky téma mojí bakalářky, protože jsem si ho vymýšlela sama a když jsem šla na první konzultaci, věděla jsem, že když mi to vedoucí nepovolí, jsem v háji. Téma ale prošlo, vedoucí byla nadšená a já se na to psaní vlastně docela těším. Kromě nudnejch předmětů mám ale některý fakt peckový, třeba ten, kde chodím koukat do kina na dobrý britský a americký filmy. Chceš!
  • Pořád běhám minimálně  dvakrát týdně do fitka a strašně mě to baví. Trošku navyšuju intenzitu a nebojím se zbořit u některejch cviků, u spousty věci mi pořád nejde správně technika. Semtam cvičím s váhama, ale nejvíc mě baví cvičit s vlastní vahou jakoby HIITy, kde zapojím celý tělo. Po dlouhý době zase zkouším stojky a nebo šplhání na laně, což mě mega bavilo jako malou. Mistr světa v tom nejsem, ale neva.
  • Na únor sem si v rámci minimalismu nastavila NO SPENDING CHALLENGE. Ne tolik kvůli šetření, spíš jsem měla po Erasmu zase trochu pocit, že se topím ve věcech a že to chci trochu zredukovat a trošku si ujasnit, co chci a co nechci kupovat, co mi dělá a nedělá radost. To znamená celejch 28 dní bez jakýchkoli nákupů oblečení, kosmetiky, dekorací a vůbec čehokoli nepotřebnýho. Jídlo, kafíčka a hlavně jezení v restauracích jsem se snažila omezit taky, ale nešlo to tak snadno - a já nechci odmítat jít na něco dobrýho s kamarády nebo si nemoct dát kafe, když jsem celej den ve škole. Co se týče materiálních věcí, fakt jsem si za ten měsíc nekoupila nic a ani mi to nechybělo. Víc vám o téhle výzvě plánuju povědět ve videu! 
Brněnský 4pokoje pro mě byly veliký zklamání. Rádoby hipsterskej podnik, kterej je dost průměrnej.

 Řeknu to potísící, ale existuje sakra něco víc praktickýho než Kindl?

 A taky jsem udělala svoji první omeletu, začla jíst hromadu vajíček a zase o něco líp vím, co jíst, abych se cítíla co nejlíp.
 A co teprv tyhle zapečený brambory! Je tam špenát, vajíčko, sýr, parmezán, šunka a kapka smetany. Mňam!

 Tohle, uznávám, ani není nejzdravější, ale já měla na indickou kuchyni chuť celej Erasmus.

 A tohle ovoce mi taky zachutnalo.



 Brno je teď moje město. A když se zrovna neprodírám davy, docela to tam i miluju.

 Můžete totiž vidět něco TAKOVÝHO!
 A tyhle hranolky chcete zkusit. Za těch 38 korun totiž dostanete dost možná nejlepší hranolky ve svým životě. Faency Fries mají je v Brně, Olomouci a spousta dalších městech.


 A tohle je důkaz, že ani princezny se nebudí s dokonalým makeupem a krásnou pletí (a já s tím mám teď docela problém, ale to nechme na jindy) Tak čau a mějte se! A pro nejnovější info jsem kdyžtak na insta!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak to jedlo! Mňam. Na akú vysokú ty prosím ťa chodíš keď máš predmet sledovanie filmov?
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    ReplyDelete
    Replies
    1. na žurnalistiku v Brně, ale tohle je celouniverzitní předmět na Masaryčce a kromě sledování si o nich i říkáme zajímavosti a píšeme pak o nich texty a recenze :D

      Delete
  2. Tyhle tvoje články miluju! Udělala jsi mi tím jídlem dost velký chutě, nebudu říkat, že ne. :D
    Jinak ta challenge zní dost dobře, já jsem si jí udělala teď od čtvrtka do neděle, kdy jsem tyto dny proležela doma nemocná. A byl super pocit, vědět, že jsem neutratila ani korunu. :D

    ReplyDelete
  3. Zaujímavé fotografie. Tiež som robila tento koncept. :) Príde mi to ako fajn vec, keď si človek môže zhrnúť uplynulý mesiac a vlastne zistí, koľko krásneho prežil. Mimo tých zlých dní. :)

    www.elizabeth.poetry.blog

    ReplyDelete
  4. Přeju hodně síly při psaní bakalářky! MOST! se opravdu povedl, můžu to posoudit, protože odtamtud pocházím. :D

    ReplyDelete
  5. Pekné zábery, len keby som po nich sakra neostal tak strašne hladný :-D

    ReplyDelete