Femmelux - stojí kardashienkovský oblečky za to?

April 21, 2019


Když mi přišla nabídka na tuhle spolupráci, byla jsem docela na vážkách. Většinu spoluprací odmítám a snažím se razit heslo minimalistickýho šatníku - tohle oblečení ale vypadalo relativně kvalitně a na ostatních blogerkách moc hezky. A žijeme jenom jednou a tak jsem to prostě riskla a řekla si, že to kdyžtak bude aspoň sranda.

A jak to dopadlo? Byla jsem spokojená? Vlastně jo i ne. Z Femmeluxe jsem si objednala jedny svetrový šaty a troje teplákový komplety. Narozdíl od padesátikilovejch fittnesek je u mě nákup oblečení vždycky veselej a ne všechno mi sedí. Důvod je jednoduchej - moje prsa.  A možná i to, že jím moc těstovin. A tak jsem objedanala jsem to oblečení s vědomím, že je vlastně docela možný, že mi nebude sedět. Ale modlila jsem se, aby jo. Pokud vás zajímá, jak to dopadlo, mrkněte dál.


Začneme těmahle šatama. A musím uznat, že jsou krásný. Materiál průměrnej. Já s něma mám ale jinej problém - prostě jsou mi až moc obtáhlý a nesedí mi. Poputují k někomu, komu budou vyhovat líp.

lounge wear sets
 První a nejoblíbenější komplet je černej. Boží tepláky s kratší mikinou. Strašně, strašně pohodlný. Ty tepláky se během pár dní dostaly na seznam mýho nejoblíbenějšího oblečení a strašně dobře tvarujou přesně tam, kde tepláky tvarovat mají. Tyhle dvě věci rozhodně unosím.


lounge wear sets

Růžová souprava s proužkem. Rozhodně nejstylovější ze všech věcí, co mi došly. Kalhoty jsou supr a dají se nosit jen tak do města s čímkoli jiným. Bohužel vršek je mi docela těsnej a dost mi u něj vadí neprodyšnej umělotinovej materiál, ačkoli vypadá bombasticky.

lounge wear sets

lounge wear sets
Béžovej komplet kterej jako by vypadl z oka oblečku Umy Thurman z Kill Billa a  z mojí objednávky to byl bohužel asi nejhorší kousek. Materiál nic moc. Na doma supr, ven bych v něm asi nevyrazila. Bohužel je docela obtáhlej, takže pokud nemáte 40 kilo, tak na postavě nevypadá nejlíp.

Sečteno podtrženo - já vám nevím. Kalhoty skvělý. Materiály obecně nic moc. Rozměry každopádně odpovídají - za to že neseděly mě, může moje atypická postava. Celá ta spolupráce mě ale hrozně bavila. Takže se mějte a příště se stoprocentně uvidíme u NEmódního článku! :)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Wau, vyzeráš úžasne na každej fotografii! Takéto kúsky ti skutočne pristanú! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    ReplyDelete
  2. Mně se podobné kousky moc nelíbí, jediné, co bych možná unosila jsou ty šaty, ale asi bych nedala ten rozparek ;)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. na mě je ten styl taky trochu vykročení z komfortní zóny, ale nakonec se mi líbí :)

      Delete
  3. Všechno to jsou takové pohodlné kousky, což se mi líbí, ale zároveň vím, že bych třeba takový komplet nenosila. Nejspíš bych to nosila odděleně třeba na doma :) Každopádně Kill Bill obleček mě dost pobavil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já s tím taky docela bojuju vzít to ven :D děkuju!

      Delete
  4. Černý komplet za mě také skvělá volba, moc ti sluší! :))

    ReplyDelete
  5. Mně se oblečení líbí a to snad všechny komplety. :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  6. Ty šaty se mi na tobě teda moc líbí😕. Fakt mi přijde, že ti moc sluší. ALe důležitý je se v nich cítit a kdy to tak nemáš, tak to je k prdu. Jinak ten růžovej komplet je fakt krásnej, ten bych chtěla taky🙈.

    P.S.: Máš chybku v textu:A tak jsem objedanala jsem to oblečení

    Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a btw jsem ráda, že upravuješ text do bloku nebo doprava, fakt mě iritují texty, který jsou veprostřed😖😁!

      Delete
    2. ona bohužeel tahle fotka dost zkresluje, kdybych v nich vypadala jak na te fotce, tak je směle nosím dál, ale nevypadám :D

      Delete
  7. Najviac sa mi páči ružová súprava, škoda toho materiálu a úzkeho vršku :(

    ReplyDelete