Olomouc

April 30, 2019

Po tom, co jsme přijeli z Luhačovic, jsme se probudili v neděli ráno a měli jsme chuť jet ještě někam, protože bylo prostě krásně. A tak padla volba právě na Olomouc, která je od nás tak akorát správně daleko, je tam krásně a dá se to sfouknout za odpoledne.

Olomouc taková je sice krásná, ale nic co, by nás vyloženě dostalo, jsme neviděli. Mám tu někoho, kdo by doporučil, na co mrknout, až tam budeme příště? A jak vlastně plánujete, když někam jedete? Zjišťujete si dopředu, kam chcete jít, nebo jenom tak bezcílně bloumáte? Já jsem zatím mix obojího, ale přijde mi, že to fakt chce mít pár záchytných bodů a vědět, co chci vidět. A zbytek klidně proflákat.




Mimochodem, Tchibo má moc dobrý cold brew latte!








You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vždycky, když někam jedeme, tak si zjišťujeme snad úplně všechno :D Přítel i já jsme co se týče plánování trošku blázni :D

    www.beautybytana.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je náhodou skvělý :))) já se taky snažím něco plánovat, ale ne vždycky jsem úspěšná,a přítel to dost nechává na mě :D

      Delete
  2. V Olomouci jsem nikdy nebyla, ale jak koukám na ty uličky a domy, přijde mi to podobné jak u nás v Hradci :D :) Krásné fotky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, je to dost podobný, ale třeba Hradec mi osobně přijde mnohem zajímavější a přijde mi, že je tam mnohem víc co dělat :D

      Delete