Vypnout, neřešit a mít se krásně - Luhačovice, Zlín a Kroměříž

April 03, 2019

Přijde mi skvělý, jak vám můžou blbý dva dny někde jinde dát tolik a že je to vlastně zaručenej recept na to mít se hezky a proto si skoro vždycky koupím raděj někde noc a zážitky než bych si koupila novou kabelku. Luhačovice, Kroměříž a Zlín, kam jsme vyrazili minulej týden na otočku na dva dny, byly jedny z těhle nabíjejících dnů.

Jasně, mohla bych říct taky, jak nás celou cestu trápil děravej výfuk, jak je v celejch Luhačovicích tak blbý ubytování a hotely, že jsme vyfásli komunistickej pokoj s původním ošuntělým vybavením asi tak z 70. let, kterej jsme si museli nechat vyměnit, a že mi druhej den následkem ženskejch obtíží bylo celý ráno na umření a zachránil mě až silnej hovězí vývar a Royal Crown Cola. Ale víteco, ono je to asi zbytečný a já se ráda v tomhle případě zaměřím na to hezký 🙂

Ano, Luhačovice jsou lázeňský město a podle toho to vypadá. Ano, jezdí tam spíš důchodci. Ano, najde se spoustu lidí, co Zlín vidí jako nekonečně ošklivej, ale mě baví a od dob, kdy přes Zlín jezdíme na Masters of Rock, ho mám docela ráda. Mohli jsme si to prodloužit, ale nakonec jsme jeli domů a další den jeli do Olomouce. Ale o tom příště.

Chtěli jsme vyjet v osm, ale znáte to. Vyjeli jsme v 10 a byli jsme rádi. Začali jsme právě v Kroměříži, kde jsme si zašli do kavárny na kafe, limču a toust, prošli opěvovaný kroměřížský zahrady a kdovíjak zvlášť nás to nedostalo. A tak jsme zase jeli dál.


A a tak jsme něco poledni byli už ve Zlíně. Jsem očividně dost špatnej turista, ale zatímco vychvalovaný zahrady v Kroměříži mě nebavily, industriální a ošklivej Zlín mě baví moc. I ta atmosféra. Můj oblíbenej strašně špatnej vtip je ve Zlíně pozorovat, kolik věcí je tam pojmenovaných po Tomášovi Baťovi, protože mám pocit, že všechny. A taky jsme tam po La stradě restauraci, kam chodíme vždycky, když jsme ve Zlíně, našli další skvělý těstovinový bistro - Na Špagety a Co donut, kde mají přes strašně moc druhů italských těstovin, který vám připraví během chviličky do krabičky s sebou. Navíc jsme za dvoje těstovin s masem a parmezánem navíc platili jenom něco málo přes dvě stovky. Boží!

Moje gorgonzolový smetanový špagety s trhaným kuřecím a parmezánem. Může být někdo stejně velkej milovník těstovin jako já?

  Prošli jsme taky v areálu Baťova institutu.

A lesama a údolíčkama jsme dojeli až do Luhačovic. Luhačky jsou krásný, malebný a ano, vypadá to, jako by se tu čas zastavil před sta lety.


Výhled z ubytování byl ale krásnej. Bydleli jsme v sousedních Pozlovicích přímo před přehradou a vstávat do něčeho takovýho bylo prostě boží.

 No řekněte? ♥

Na večeři jsme skončili ve skvělý restauraci Ogar a já si dala po strašně dlouhý době medový kachní prsa s červeným zelím. Protože proč ne? V hotelu jsme měli i bazén, takže jsme když se setmělo, skočili jsme do bazénu a večer se jeli ještě mrknout do Zlína, kde náhodou probíhal Shopping Night i s programem. Nic moc jsme nekoupili, znáte mě, ale bylo to supr.



Další den jsme prošli celý Luhačovice, jedli a flákali se. Jasně, úplně to nebyl náš šálek čaje a už jsem byla na místech, který mě sedly víc, ale jednou jsem to viděla ráda.


A tímhle se s váma rozloučím. Další články budou z Olomouce a taky z Rakouska, kde jsem byla před pár dny. Čau! ♥

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Museli jste si to pořádně užít, už jen to sluníčko nabíjí energií. Krásné fotky, takové výlety jsou nejlepší :))

    ReplyDelete
  2. Luhačovice jsou nádherné město, jako malá jsem tam s mámou a sourozenci jezdila často, pak jsem se tam vrátila jako dospělá a byly to nádherný vzpomínky a moc se těším, až tam vezmu svoji dceru :-)

    TO BYL MŮJ BŘEZEN

    ReplyDelete
  3. Já taky miluju těstoviny, je to asi moje nejoblíbenější jídlo, dají se připravit na milion způsobů! Ve Zlíně ani Luhačovicích jsem nikdy nebyla, vůbec Moravu moc neznám, ale snad to jednou napravím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já taky právě, mohla bych je jíst pořád :) Morava je krásná, řekla bych, že zrovna Luhačovice a Zlín pořád patří k těm míň hezkým místům, ale třeba taková Pálava je fakt nádherná :D

      Delete
  4. Veľmi sympatické zábery. Máš krásne husté vlasy :-)

    ReplyDelete
  5. jarní výlety jsou nej:) Pro mě jsou Luhačovice i Kroměříž dost daleko, ale taky se tam časem chystám:)
    www.libenanovakova.cz

    ReplyDelete