Můj všelijakej březen - je mi mizerně, konečně výletuju, skvělý knížky, Havlíkova apotéka

April 09, 2019


Březen. Všelijakej, ale pořád asi víc krásnej než ošklivej. Na jednu stranu se konečně udělalo krásně a já konečně vypadla a byla prakticky každej víkend někde, třeba jsem:
Ale ano, objevily se i věci, který mě trápily. Bez okecávaček, dlouhých keců a zbytečných stížností - plíživě ve mně narůstal pocit, kdy jsem si připadala hrozně a nemožně. Měla jsem pocit, že mi nic nejde, že se pořádně nikam neposouvám, že nedělám dost. Že se profesně pořádně nevyvíjím, že denně zabíjím čas, že dost netvořím, že mám v sobě chaos. Ten pocit ve mě narůstal, kdykoli jsem otevřela Instagram nebo Youtube nebo viděla lidi okolo sebe. Jakkoli všichni víme, že nemá cenu se s někým srovnávat, přesně tohle jsem dělala. Ne, nechci slyšet, že jsem dost dobrá, zkrátka se musím vrhnout do věcí, co mi budou dávat smysl. Jiní cesta ven z toho není.

A zbytek? Na to jdeme právě teď!

Jo, taky jsem dělala rešerše a dál makala na bakalářce. Nakonec to asi bude zdlouhavý a ne zase tak snadný, ale uklidňuje mě pomyšlení, že s tím začínám už takhle brzo a průběžně píšu. A baví mě to, protože píšu o nečem, co mě baví.

Dělám dál videa. A moc mě to ba, i když mi to pokaždý trvá milion let! No, mrkněte a pokud vás budu bavit, budu moc ráda i za odběr ♥


Olomouc byla taky krásná ♥

Docela dost jsem četla svůj milovanej Kindl, kterej jsem si hrozně zamilovala. Dvě knížky, co mě hrozně bavily jsou obě shodou okolností autobiografie dvou silných ženských - Dneska už se tomu směju od Adiny Mandlové a I am Malala od Malaly, té holky, která tak moc bojovala za práva holek na vzdělání, až po ní šel Talibán. Obě vám s absolutní jistotou doporučím.


Cestou do Olomouce jsme mrkli taky na přehradu Plumlov.
 Tenhle batůžek jsem si hrozně oblíbila na nosila jsem ho skoro nonstop. On je fakt neuvěřitelně praktickej!
A pískovej lom Rudice!

 Už dlouho jsem chtěla nějaký skincare produkty, protože jsem pořádně neměla žádnej pleťovej krém, a tak jsem zkusila Havlíkovu apotéku. Krásná slečna je denní i noční a Ranní maska je zase supr v tom, že se dá používat hned po ránu na nevyčištěnou pleť, takže po ní sahám dost často ještě rozespalá v posteli a bůhvíproč mi tohle použití přijde strašně supr. Samozřejmě je brzo něco hodnotit, ale oba dva produkty strašně krásně voní a jsou mi hrozně příjemný.

Podobný snídaně moc nestíhám, ale když jo... mňam!

 A pak to Rakousko! Jo, byl to trochu punk, ale strašně skvělej! A ty výhledy! Alpy, Bodamský jezero! Brzo bude samostatnej článek.



 A taky ty Luhačovice, kde mi bylo hrozně krásně ♥

 A snídaně venku jsem si taky zamilovala ♥

A občas jsem si užívala i ty běžný cesty ze školy a klidně jsem si tu cestu trochu prodloužila, abych si užila trochu sluníčka. Proč totiž ne?

A tohle byl můj průřez březnem. Čau u dalšího článku a snad to v dubnu bude jenom lepší!

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krásné fotečky :-) Ranní masku mám na wishlistu, ale pořád jsem se k ní nedostala.. :D Docela mě zajímá jak funguje, když se dá použít na nevyčištěnou pleť :-)

    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, je trochu jiná než klasicky masky, je to spíš takovej hodně výživnej hutnej krém, ale já jsem zatím spokojená :)

      Delete
  2. Mňam, ta snídaně vypadá báječně..přesně tuhle kombinaci miluju! A moc hezké fotky :))

    ReplyDelete
  3. mě to, když nic nedělám většinou moc netrápí..vždycky si řeknu, že sbírám síly a relaxuju, abych mohla zase něco pořádného dělat. Člověk nemůže být ppořád aktivní a tvůrčí, ačkoliv se může zdát, že ostatní pořád jsou.. :)

    www.libenanovakova.cz

    ReplyDelete
  4. S tým odsekom o porovnávaní sa s druhými ľuďmi sa na 100% stotožňujem - tiež mám niekedy pocit, že každý okolo mňa robí všetko akosi lepšie :) Tak ale dúfam, že nasledujúci mesiac bude pre teba krásny a plný radosti! :) Inak nádherné fotky :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete