Konečně pořádnej víkend

March 21, 2019


Asi zní hrozně začínat článek větou o počasí, ale musím říct, že tahle zima mě upřímně letos ničí. Od srpna jsem byla ve Švédsku, kde bylo od října tma od tří odpoledne a i teploty se držely nízko. Těšila jsem se dom, že si konečně užiju tepla, ale v ČR je teplo zima prakticky úplně stejně.

Jsem člověk, kterej prostě potřebuje být aspoň trochu venku. Ne, neběhám maratony ani neběhám z jedné party na druhou, potřebuju být ale aspoň trochu aktivní a potřebuju na vzduch. Denně. Potřebuju objevovat drobnosti, i kdybych měla jít jenom mrknout na rybník ve vedlejší vesnici, potřebuju chodit, i kdyby to měla být cesta do školy. V Brně dávno nejezdím MDH do školy ani nikam jinam a pokud můžu, jdu prostě pěšky.

Docela dlouho dobu jsem to počasí zkrátka brala tak jak je, je přeci zima, ale postupem času mě to žralo víc a víc. A trošku mi to začínalo lézt na mozek. A až tenhle víkend se mi to povedlo trochu otočit. No, asi nemá smysl to okecávat, jdeme na to!


V sobotu to počasí pořád nebylo nic moc. Od rána pršelo a nebylo kdovíjak teplo. Ráno jsme si zajeli na pekelně skvělou snídani (zajít si občas někam na snídani je občas TAK skvělý, nic nenastartuje den líp!) Odpoledne mě to pošmourno a pršavo, ale mně už to bylo fakt jedno. Doma by mi asi hráblo, takže jsme prostě vyrazili i tak. Projít se po městě, k přehradě, nacvakat pár fotek a dát si něco dobrýho v kavárně. No, co si budem, v tom pošmourným počasí jsme venku nevydrželi moc dlouho, ale stejně to zvedne náladu! Večer jsme pak zmákli ještě fitko, ale nějak jsem se necítila nejlípa tak jsem se protáhla, odcvičila lehčí cviky a dál to nehrotila.

 Na snídani jsem si dala oblíbený avokádo s vajíčkama.  Může to zní jako nic moc, ale je to strašně skvělý!

 Konečně jsem pořádně vytáhla Kanken batůžek a hrozně ráda ho nosím, je lehoučkej a strašně pohodlnej!
S touhle princeznou to samozřejmě  skoro všechno jde líp.

A neděle se povedla ještě o kousek víc. Ráno jsem ještě dodělávala rešerši do školy, kterou jsem měla odevzdat o půlnoci, takže jsem si kupodivu přivstala a vrhla se na to hned ráno, abych měla večer klid. Jo, vstát brzy nakopne den ještě líp jak ta snídaně, o který jsem psala nahoře. A v neděli bylo konečně teplo a krásně. Po obědě jsme si zajeli na pískovej lom v Rudici, o kterým jsem mockrát slyšela, ale nikdy jsem tam nebyla. A hádejte co, bylo to nádherný, všude jsme viděli rozmlácený nádherný kamínky, protože Rudice je docela významná geologická oblast a obešli jsme si celej lom.  Tyhle místa fakt můžu.




♥ No a dva následující víkendy bych měla mít plný ještě většího objevování! Konečně ♥

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásne fotky. :) Milujem prechádzky v prírode. :) Mimochodom avokádo s vajíčkom znie vážne dobre.

    www.elizabeth.poetry.blog

    ReplyDelete
  2. Avokádo a vajíčka je to najlepšie kombo!! A ten lom vyzerá nádherne, prekrásne fotky!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Do lomu vám teda vyšlo krásné počasí :) Jinak zajít si nějak na snídani je fakt paráda. Škoda jen, že u nás na maloměstě se nikam nedá zajít :D Proto když je příležitost ve větším městě, hned ji využijeme :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  4. Avotoast je láska! :) a tie výhľady sú skvelé:)
    THE NOELA

    ReplyDelete
  5. Také jsem akční člověk a potřebuji být venku, zvlášť teď, když začalo jaro. Miluju jarní procházky a vše okolo toho :) Jinak moc hezké fotky! :)

    ReplyDelete
  6. najlepšie sú aj tak tie tvoje vlasy <3

    WHEN PIGS FLY

    ReplyDelete
  7. Ten lom vypadá parádně! Člověku vždycky zvedne náladu, když se vypraví ven, i když je venku ošklivo.

    ReplyDelete