Můj duben - brněnský radosti, vnitřní starosti, levandulovka, nejlepší snídaně a blogerská realita

May 07, 2019


Konečně dávám dohromady shrnutí za duben a hrozně se sama na tenhle článek těším. Duben byl vlastně dost podobný předchozímu měsíci - fajn zážitky, ale špatný pocity že nedělám dost, a že se mi moc nedaří. Prokrastinace, hodně prokrastinace. Školní povinnosti. A docela málo cestování, ale to si vynahradím snad teď v květnu - plánuju mrknout třeba na pár dní do Budapešti. Za to jsme ale za duben stihli docela dost malejch výletů.

Přínosná hustá výzva pro mě bylo celej duben nekoukat na youtube. Mě totiž tenhle server bere docela dost času, veřte nebo ne, občas miluju totálně vyfluslá prostě jenom tak lehnout do postele a koukat na nějakej vlog ze života. Odinstalovala jsem aplikaci a prostě nekoukala. Zkuste to taky!

Tak jdeme na to, bude to totiž docela dlouhý!
Tyhle fotky z letního kina mě moc ba. Víkendový procházky a sezení jen tak venku, když víte, že máte hromadu času jenom tak odpočívat, je prostě někdy potřeba.


 Jeden víkend jsme pořádně prochodili Brno. Skvělý je, že je tam vždycky co dělat! Tady jsme na krásným Petrově, kterej by byl ještě hezčí, kdyby podobnej nápad na výlet nemělo asi dalších milion lidí.

 Petrov je prostě supr!

 A pak jsme šli do hipsterskýho brněnskýho nebe - Skogu Urban Hubu. A můžu vám říct, že všechno co jsem tam měla, od veganských polívek po kafe je strašně, strašně dobrý. A i atmosféra je boží.
 Protože kde jinde můžete sedět ve vaně?


Ono totiž i Brno dokáže bejt krásný!

Kafe miluju, zase tolik mu zatím nerozumím, ale trochu se mu porozumět snažím. A tohle jedno z nejlepších kafe, co jsem si kdy doma udělala.

Přijala jsem po dlouhý době spolupráci se značkou Femmeluxe a dost mě bavilo ty věci fotit.

Občas jsem měla chuť na kafe venku a neobešlo se to bez dalších dobrot.


Ne všechny photoshooty končí božskejma fotkama a někdy to prostě nevyjde. Naučila jsem se to nehrotit a prostě čas od času pár minut něco nacvakat a vidět, co z toho vyleze. Tohle bylo celý velký špatný -  blbý světlo, blbý všechno.

 Taky jsem udělala rychlou levandulovku. Jenom jsem nacpala pár stonků levandule do sklenice, přidala cukr, převařenou vodu a citron a počkala pár dní. S perlivou vodou je to pecka! A šeřík! ♥


Exisuje něco lepšího, než čistej stůl k práci? Taky jste z těch lidí, co v bordelu nedokážou málem ani odeslat mail, nebo je vám to šumák?

Můj makeup držím pořád dost minimalistickej. Tohle je prakticky většina toho, co používám.

 Jak asi víte, zamilovala jsem se do snídaní a tahle v brněnským Brunches stojí fakt za to. Kvalitní suroviny, obrovský porce a nebeskej výběr. My jsme na ni zajeli na Velikonoční pondělí a byl to nejlepší nápad! Jenom se asi neobejdete bez rezervace.

No řekněte ♥ slaný lívance s Benedictem, zastřeným vejcem, pražskou šunkou a holandskou omáčkou?

 A po snídani jsme vyrazili ještě ke Slavkovu na Mohylu míru a mrknout na pár hezkejch míst. Třeba kopec Žuráň!


A aby všechno nevypadalo sluníčkově, měla jsem i docela dost povinností do školy. A ne vždycky mi to perfektně šlo, takže jsem se u toho nervovala a nadávala. Klasika.

A taky už pěstuju avokáda. Jako každej!


A jak tak na to koukám, tak alespoň podle fotek to nebyl vůbec špatnej měsíc. Vám to slouží jako klasický připomenutí, že není vždycky všechno tak, jak se zdá a já měla dost času ne úplně dobrou náladu a nic moc mi úplně nešlo, a já na tom zase vidím, že duben měl navzdory všemu hromadu pozitiv a krásnejch chvilek. Mějte se!

P.S. Kdyby vás zajímalo víc, tady je můj instagram, kde jsem nejaktivnější.  Pa!

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Beautiful pictures and you look beautiful in this photo.

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    ReplyDelete
  2. super fotky :) a tie raňajky vypadajú úžasne ! niečo podobné musím vyskúšať aj doma

    WHEN PIGS FLY

    ReplyDelete
  3. Tak koukám, že jsem ve Skogu dlouho nebyla, vanu tam nepamatuju. :D Já to tam nemám moc ráda, vím, že mají dobroty, ale to prostředí na mě nepůsobí dobře. Jsem spíš gaučový typ, co si zaleze ke kočkám do Pelíšku.
    A díky za tip na snídani, to musím někdy zkusit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já právě myslím, že už je tam několik let, v tom horním patře teda :) a do Pelíšku už taky dlouho chci mrknout, snad se tam brzo dostanu :D a děkuju!

      Delete
  4. Krásně fotíš! :)
    Páni, odinstalovat si youtube by pro mě byla fakt výzva, protože je to pro mě jedna z největších relaxací, když přijdu ze školy totálně hotová. Zároveň sleduju jen influencery, kteří mi mají co předat a jejich videa mě motivují a inpirují, takže si z toho ani nedělám velkou hlavu. :)
    Moc díky za tip na tu levandulovou limonádu, vypadá to úplně skvěle a nejspíš to také zkusím.!
    Avokádo jsem se rozhodla vypěstovat asi před měsícem a hrdě můžu napsat, že se mi to povedlo! Každý den se chodím kochat a pochlapovat k oknu, protože tomu stále nemůžu uvěřit. :D
    Mimochodem skvělý článek, tyto formáty mám nejradši! <3
    Tera in Chester

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to mám stejně, taky je to pro mě ohromnej relax, bohužel :) a stejně jako ty se snažím sledovat jenom lidi, co mi něco přináší, ale i tak, pořád je jich dost a 150. co jsem dnes jedla člověku taky nějakej extrémní přínos nedá :D JO, tu levandulovku zkus, je to strašně jednoduchý :) a já s avokádem zatím pořád čekám :D A děkuju moc!

      Delete
  5. Super článok, mám rada tento koncept :) Za ten YouTube ťa nesmierne obdivujem, to by som ja asi nedala :D A to sedenie vo vani je úžasné, skvelý nápad! :D :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  6. Skvelý článok a úžasné fotky. :) Brno je prekrásne! A to jedlo? Až mi vyhladlo. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  7. Ta snídaně vypadá skvěle!! :) Jsem zvědavá, jestli avokáda vyrostou! :)
    http://bycharlotta.blogspot.com/

    ReplyDelete