Babí lom a jedna pohodová neděle

May 22, 2019

 Výlety pořád navzdory své snaze úplně vybírat a plánovat zase tak dobře neumím. V neděli jsme vyrazili na Babí lom, kde jsem kdysi byla i s rodiči a mám to zde ráda jednoduše proto, že je to krátkej jednoduchej výlet a uvidíte hodně krásný přírody a na konci vás čeká rozhledna. Na Babí lom se dá dostat dvěma směry - z Vranova a Lelekovice, zatímco první trasa  je přes nádherný skály a jde se postupně, ta z Lelekovic vede nudně lesem a přímo do kopce a pravděpodobně u toho skoro vypustíte duši jako já, protože je to krásnejch 200 metrů převýšení a nohy cítím ještě teď. Pokud na Babí lom vyrazíte, běžte rozhodně z Vranova a neudělejte chybu jako já.

 Spokojený já na vrcholku. Neveřte ale všemu, fotky lžou ještě před pár minutama jsem celá zpocená lezla do kopce a nevěřila, že tam někdy vůbec dolezu :D

Výhled z rozhledny taky stál docela za to, ale znáte to, prostě pohled do krajiny, nic, co by člověku nahrnulo slzy to očí :D


A takhle vypadala ta DRUHÁ cesta. My sice debilně zvolili první možnost, ale i tak to stálo za to. A tu druhou trasu musíme dát příště!

Z Babího lomu je to pak už jenom pár kilometrů do Brna, kam jsme vyrazili dát si něco malýho k jídlu a nakoupit. Hlad po takovým výkonu je obrovskej!

 No a na parkovišti jsme cvakli pár fotek. Nedopadlo to jinak slavně, ale z toho se naštěstí nestřílí!
Tak výletění zdar!

You Might Also Like

2 komentářů