ČERVENEC - v horách, mealprep, Třebíč, snídaně, jak léčím akné

August 07, 2019


Jak jsem řekla v předchozím článku, červenec mám zážitkama  a tím pádem i fotkama docela nabitej. Tenhle měsíc byl myšlenkama všelijakej, ale z fotek to určitě bude vypadat jako krásnej měsíc. Je to krásná připomínka toho, že i když se necítíte nejlíp, pořád jde z života vytřískat.. dost.

 Tenhle článek bude neuvěřitelnej mix a vlastně trochu chaos. Míst, jídel, věcí, zážitků. Ukážu vám tipy, kam jet a kde mě to bavilo, kam jít na dobrý kafe nebo jak si aktuálně léčím akné. Jdeme na to!

 Jeden z tipů na snídani je brněnský Brunches, kde na to nedám dopustit. Ono ani tak nejde o to, jak nádherně tam všechny ty jídla vypadají - hlavní je, že je to strašně dobrý. Protože si třeba dáváte obyčejný sázený vejce nebo slaninu a NECHÁPETE, že to může být tak NESKUTEČNĚ dobrý. Mají i hromadu sladkejch lívanců nebo francouzskejch toustů, takže si asi každej přijde na svý. A já to tam fakt můžu a na takový ty pomalý slavnostnější víkendový rána je to značka ideál.

Druhej tip je kafovej a jde o kavárnu Rebelbean. Já jsem na kafe začala být trošku ujetá a jakmile oceníte dobrý, není cesty zpět. A v Rebelbeanu kafe očekávaně umí.

S akné bojuju pořád a přijde mi, že je to jako na houpačce. Zkouším postupně různý produkty, Tenhle měsíc jsem si objednala na Aliexpressu fejkový foreo aka čisticí masážní strojek za pár dolarů a na doporučení kamarádky jsem se rozhodla vyzkoušet taky zelenej jíl.

Když to jde, vařim. Některý dny pracuju a vařit si nestíhám nebo se mi nechce, když to ale jde, vidím, jakej neuvěřitelně pozitivní vliv to na mě má. Tyhle dvě jídla jsem připravila asi za 15 minut a byly boží - smetanový noky se špenátem a tuňákem a banánový lívance z vloček.

A kde jinde zdravej životní styl začíná než u zdravýho nákupu. Bude to znít jako klišé, ale připravovat si doma zdravý jídlo vidím jako neuvěřitelně dobrej návyk do života.

A někdy prostě sedíte u ohniště a opíkáte si špekáček. A je to moc fajn.

Takhle vážně pracuju na článcích na tenhle blog... HAHAHA! :D

 Jak moc velkej hipstr musíš být, aby sis pěstoval avokádo?

Pár dní jsem trávila v Jizerských horách. Vlastně pro mě tenhle výlet byl trochu zlomovej a poprvý jsem si zkusila něco jako solo-cestování. Těšte na samostatnej článek! ♥

 Já to psaní článků tak miluju ♥
 Další snídaně ♥
 Ledový kafe je v tomhle počasí nezbytnost!
 Prošli jsme taky židovský centrum Třebíče a našli krásný zákoutí. Miluju tohle objevování! ♥
 ♥
A další jídlo ♥ Zde mám celozrnný chleby se šunkou a gorgonzolou se salátem s polníčkem a rajčaty.
A taky jsme vylezli na železniční most a byl to zážitek jako prase!

 Z Ještědu ♥

Miláček ♥ A tímhle se s váma rozloučím a dooufám, že když nic, tak se aspoň těmahle měsíčníma shrnutíma budu moct probírat za pár let. Mějte se krásně!

Btw, už sledujete můj Instagram?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krásná čičina:) Fotky jsou hezké, jinak souhlasím s tím, že připravovat si zdravé jídlo doma je super návyk.

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky jako vždy, hlavně tím jídlem mi děláš obrovské chutě! :D Fajn, že sis červenec užila, tak to má být <3

    ReplyDelete