Moje nový růžovo-červený vlasy

January 18, 2020

Tyhle né moc obsáhlý články nejsou nic moc pro mě, to asi víte. Ale přispívám sem teď tak málo, že je to stejně jedno. Dneska to bude prakticky jenom o mejch novejch vlasech!

Jak možná víte, jednu dobu jsem měla ty vlasy naprosto křiklavě růžový, později růžově pastelový, několikrát jsem měla červenou a teď jsem na docela dlouho zakotvila u zrzavý, asi proto, že jsem pořád výrazná, ale nevymývá se to tak rychle jako červená nebo právě růžovka. Předtím jsem bývala jednu dobu špatně odbarvená blondýna a měla jsem to i hodně tmavě hnědý, vyzkoušela jsem toho docela dost. Ale ta růžová mi začala chybět, bavila mě ze všech barev asi úplně nejvíc, ale znáte to, tyhle barvy se udržují fakt těžce a musí se pořád dobarvovat. A já jsem král lenochů.

Když jsem si růžovou kupovala, chtěla jsem ji původně jenom na konečky, jenomže čímvíc jsem nad tím přemýšlela, tím víc jsem zase toužila po růžový hřívě namísto blbejch konečků. A znáte mě, já když si něco usmyslím! Barvily jsme nadvakrát protože jsme nevychytaly množství barvy a  na moje hustý vlasy byly potřeba tři krabičky (barva není peroxidová a je jí menší množství). Samozřejmě pro výraznější výsledek je skvělý vlasy odbarvit, mně to přišlo jako hloupost a nechtěla jsem si vlasy moc ničit, takže jsem doufala, že to chytne i tak. A chytlo! Barvu jsem použila tuto. 

Taky se přirozeně docela rychle vymývá, ale co by člověk čekal u takový barvy?

 Fotky jsou bohužel focený na dost špatným světle, takže barva moc nevynikne, ve skutečnosti je ještě trochu zářivější :)



Tak páčko!

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Páči sa mi, aké máš tie vlasy husté. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  2. Vyzerá to pekne, ale pôsobia skor ako červené... asi to bude fakt tým svetlom. No ale šli by ti aj červené. A vlasy máš fakt pekne huste :-)
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  3. Ta růžová (na monitoru spíš červená) vypadá vážně dobře. Vím, že jsi psala, že nebylo úplně ideální světlo na focení (což je škoda), ale i tady v té tmavší variantě/fotce to vypadá dobře.
    Já osobně už něco málo přes rok ujíždím na "přirozené" zrz. Barví mě kadeřnice, takže nemám tucha, kolik barvy se mi na vlasy spotřebuje. Tady ty návštěvy kadeřnice si vyloženěně užívám jako takovou "chvilku pro sebe". :)

    ReplyDelete
  4. Skvělá barva náhodou! :) bože už i já bych chtěla mít někdy dost odvahy na to vyzkoušet něco takhle svítivého, i kdyby to byla ta "obyčejná" zrzavá :/ :D někdo na to prostě koule nemá, ach jo :D :D

    ReplyDelete
  5. K tobě mi to prostě sedí, jsi přesně ten typ, kterému tyhle barvy sluší! :))

    ReplyDelete
  6. Ta barva ti neuvěřitelně sedí ♥ !

    ReplyDelete
  7. Krásná barvička. Já mám červené ombré, takže úplně chápu, jak otravné je to věčné dobarvování :D

    ReplyDelete
  8. Zrovna dnes jsem si koupila pastelovou růžovou. Mám odrostlý melír, tak uvidím, co s tím napáchám. Ještě jsem si nikdy sama hlavu nebarvila, takže to bude dobrodRŮŽO. Nějaký tipy? Jak se neobarvit celá? Jak se pak o vlasy starat, abych je neměla jak krepatý papír? :D
    Každopádně ti tahle barva moc sluší. Jde ti hezky k očím :)

    ReplyDelete