Lomový fotky & krásný kousky z Bertoo

May 30, 2020

Vzhledem k mýmu vztahu k minimalismu mi nedává smysl kupovat si hromady věcí, který stejně neunosím, volím raděj ty jednoduchý a základní, co se dají kombinovat. A asi víte, že můj přístup ke spolupracím je docela zdrženlivej. Když mi ale napsala Verča (kterou určitě znáte z blogovýho světa!), že bych si mohla z Bertoo něco vybrat, rozhodla jsem se tomu dát po dlouhý době zase šanci. A překvapivě jsem byla fakt hrozně spokojená, takže vám ty věci můžu s klidným svědomím ukázat a doporučit!

Balíček mi na zásilkovnu dorazil asi za dva dny, což je asi nejrychleji, co mi kdy co došlo. Ty věci jsou fakt kvalitní a nečeká vás překvápko jako z asijských e-shopů, kde něco objednáte a dojde vám něco, co věc z obrázku připomíná jenom z rychlíku. Z Bertoo jsem si objednala jednoduchý šaty a oboustrannou bundičku, všechno uvidíte na fotkách.

A tyhle fotky mimochodem fakt zbožňuju. Protože vím, že se někdo bude ptát – je to lom v Rudici u Blanska, je volně přístupnej a fakt stojí za návštěvu. Po dlouhý době mám i znovu obarvený vlasy, chytlo mi to fakt hezky a jsem spokojená! Ne že bych si o sobě myslela, že jsem nejkrásnější na světě, ale udělat si hezký fotky mě pořád ještě baví, i když už se fotím míň a míň.

 Jak jsem řekla, jako první jsem si objednala šaty od značky Yaya. Mají úplně jednoduchej střih, což je přesně ten styl oblečení, co nosím. Šaty jsem doplnila zajímavým páskem. Na Bertoo najdete   i spoustu podobných, takže klidně mrkněte.


Jak jsem psala, nechtěla jsem experimentovat a brát si něco, co bych stejně nenosila a po pár týdnech by to šlo na dno skříně. A pak jsem objevila tuhle oboustannou bundičku, o který vím, že ji unosím. Jednoduchej, lehkej a příjemnej kousek na jaro a léto.

A černá varianta je taky boží!

Tady mám i svoje starý polorozpadlý creepersky. Vypadají nádherně, ale jsou strašně nepohodlný, takže je musím konečně vyhodit.


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Jééj to je super, Verča mě taky oslovila a kupovala jsem z Bertoo hned tři stradiváriový kousky. Vzala jsem to teda trochu barevněji než ty, ale ta bundička je vážně skvělá! :) taky jsem byla z eshopu mile překvapená, rychlost dodání byla fakt super! Kéž by takhle rychle doručovaly i asijský eshopy .. už pár týdnů čekám na plavky ze Zafulu :D

    ReplyDelete
  2. Ta bundička se mi taky moc líbí :) Mám ráda věci, který se dají využít na několik způsobů :) A fotky máš krásný <3

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  3. Ahoj můžu se zeptat jakou barvou máš obarvené vlasy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, tohle je zrovna Garnier Colour naturals 7.40 vášnivá měděná :)

      Delete
  4. Pekné kusky, ale ta bundička je veru top. Tu si viem predstavit aj u seba :-)

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší, krásné vlasy!
    Nejvíc se mi na tobě líbí na bundička, sama takové nemám ráda ale tobě opravdu sedne!

    ReplyDelete
  6. Působíš hodně fotogenicky. :) A tady ti to hrozně slučí a musím ti pochválit i lokalitu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkujuuu ♥ a často zase nejsem, to záleží, tentokrát to docela šlo :D

      Delete
  7. Vybrala sis skvělé kousky - ta bundička je naprosto dokonalá! Jinak moc hezké prostředí na fotky. :))

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky, moc ti to sluší, vybrala jsi dobře! ☺️
    Michaela Blog || Instagram

    ReplyDelete
  9. Máš nádherné vlasy, nemluvě o tom že ta příroda na fotkách je nádherná :)

    ReplyDelete