Moje mini vysněná pracovnička

May 18, 2021

Příjemný pracovní místo je pro mě extrémně důležitý a u počítače trávím fakt velký množství času. Jasně, existují lidi, kteří stejně produktivně zvládnou praocovat z gauče nebo postele, ale já mezi ně nepatřím. Navíc co si budem povídat, vaše záda vám při takovým pracování taky nepoděkují. Proto pro mě při stěhování bylo nový pracovní místečko docela priorita. Nakonec se mi dost věcí povedlo sehnat z druhý ruky a za pár korun a z výsledku jsem nadšená.

Možnosti nakupovat nábytek z druhý ruky jsem využila úplně poprvý. Vzhledem k tomu, že je to udržitelná varianta a často můžete ušetřit hromadu peněz, mi to přišlo jak supr řešení. Zjistila jsem totiž, že zase nemám tak konkrétní představu, co přesně bych chtěla a nechtělo se mi investovat velkou částku do pracovního místa. Když jsem prohlížela online obchody s nábytkem a koukala na věci, co bych se mi líbily a byly kvalitní, zjistila jsem, že za hezkou židli a stůl bych dala dohromady tak 10 tisíc. Koukala jsem se taky pár dní na bazoš, kde se mi nakonec líbil stůl i židle oboje za sedm stovek a nakonec bylo rozhodnuto. Jednoduše jsem si řekla, že nějakou dobu mi oboje poslouží a pokud mi věci nevyhovovaly, můžu je vždycky vyměnit.
 
A dneska vám to svoje místečko ukážu!
Stolek je původně z IKEA, ale jak už jsem psala, sehnala jsem ho asi za třetinu ceny od jedné paní na Bazoši. Trochu mi vadí, že je dost malej, takže si možná do budoucna koupím jinej a tenhle si nechám jako toaletní stolek. Jinak je ale supr a má i prostorný šuplíky a přihrádky.

Další supr vychytávka je dokovací stanice a obrazovka, díky který už nemusím všechno dělat na malý obrazovce noťasu. Obrazovku mám taky z druhý ruky za pár korun a bylo to fakt dobrý rozhodnutí, během chvilky jsme si na to zvykla a třeba na stříhání videí nebo dělání fotek je to bomba. Napřed jsem si myslela, jestli to nebudou vyhozený peníze, ale nejsou.
 
V budoucnu možná ještě přidám nějaký obrázky na stěnu, dám si nad stůl nějaký poličky a možná stůl přesunu na jiný místo v pokoji, ale to už jsou detaily. Takhle to ale zatím funguje jako supr jednoduchý, ale funkční místo.
Fotky jsou ze dne, kdy jsem si udělala i hezkou snídani, takže tak.  A mám tu taky svoje oblíbený čtení a kafe. Byl to nádherně deštivej den, jaký já fakt miluju, nejspíš narozdíl od většiny lidí. Ale jsem z týhle minipracovničky prostě nadšená. ♥


A taky vám sem musím nasdílet nejnovější videjko! Mějte se! ♥

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Jee, jsi šikovná!
    Musím říct, že já také vždy koukám na facebooku kdo co prodává, když něco sháním do bytu. Ne vše seženu, občas jsou ty věci už zničené a nestojí za to, ale nedávno jsem sehnala krásné velké zrcadlo od paní za 10 liber, přitom v obchodě bych dala nejméně desetinásobek :D
    Do mojí pracovny, kterou jsem si nedávno dělala mi zas přítel sám udělal malou knihovničku, protože nám na inzeráty nikdo neodepsal, navíc mi ji udělal na míru, ze dřeva ze staré kuchyně, takže se přesně vešla tam, kam jsem potřebovala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně, mám ten přístup hodně podobnej :) když seženu tak seženu, když ne tak na to kašlu, nehrotim to a klidně si to koupím nový :)

      Delete
  2. Máš to pěkně zařízené :) Taky si teď zařizuju takové svoje místečko a stejně jako ty, i já jsem nakonec šáhla po stolu z druhé ruky :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  3. My jsme z druhé ruky koupily ségře postel, máme ji z FB skupiny. :) Pracovnička se ti moc povedla, já také nezvládám ležet, nebo sedět na gauči a tvořit. Myslím si, že taková pracovna je základem pro činnost.

    somethingbykate

    ReplyDelete
  4. veľmi pekný kútik. Ja si tiež chcem vytvoriť svoj kútik na youtube. Snáď v budúcnosti.

    DISCOVERINGGLAM

    ReplyDelete
  5. Tak to je krása! Máš to tam moc útulné a musí se ti na notebooku pracovat jedna radost! :)) Tyhle útulné koutky také miluji! :)

    ReplyDelete
  6. Mám to stejně, také u počítače trávím spoustu času a musím mít nějaké pracovní místo. Doma moc prostoru nemám, ale aspoň jsem si nedávno pořídila jídelní stůl, který jsem od té doby, co jsem se odstěhovala od mamky, neměla. :D Takže teď pracuji u něj a docela mi to vyhovuje.. nebo teda furt lepší, než nic. :D

    ReplyDelete
  7. První, co jsem si řekla bylo: ,,Ten stůl je malej" :-D Já sama nedokážu pracovat na počítači z gauče nebo z postele. Jsem více produktivnější právě za stolem a musím mít prostředí prostě příjemné, jinak se mi nepracuje/ nepíše dobře :-). Jak jsem řekla, stůl by mi byl malý. Vadilo by mi, že bych věci musela mít smrknuté. Potřebuji prostor. Ale zase je hezké, že si použila věci z druhé ruky, to je fakt super a vypadá to hezky! :-)

    ReplyDelete
  8. Veľmi pekne zariadené! Gratulujem k mini pracovni! 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    ReplyDelete
  9. Pěkný koutek. :) Jelikož jsem celý den nejedla, tak mě tam asi nejvíc zaujaly ty lívanečky. :D Podobné dělají v cukrárně Zelenkova cukrárna v Praze. Přesně tak to mám ráda. Jen trochu javorového sirupu a hodně ovoce. :)D Jinak se ale musím zeptat, jak se vám kouká do toho monitoru? Na to, že je poměrně kousek před vámi je poměrně velký. Nebolí vás oči? :O

    ReplyDelete