Rychlý recepty z posledních dní - tiktok těstoviny a bagetka s kuřecím...

April 24, 2021

Jídlo bude moje téma asi napořád. A hledání balancu ve stravování taky. Dneska se s váma ale chci především  podělit jenom o pár rychlejch, jednoduchej a zdravejch receptů, co jsem vařila v posledních dnech. Vařím sice často, ale snažím se vařit co nejjednodušej, abych v kuchyni netrávila hodiny - krásnej příklad takovýho jídla je kuře v pekáčku, kam po chvíli můžete přidat mrkev, brambory a nebo třeba hrušky  a prakticky bez práce máte jednoduchý skvělý jídlo z jednoho pekáče. Ze zbylýho masa si pak další den můžete udělat třeba jídlo s rýži nebo noky.

Každopádně zbytek okecávání a jdeme na to!

Pokud máte tiktok nebo se prostě pohybujete po internetu, asi vás v poslední neminul recept, kterej se jmenuje tiktok feta pasta. Základem receptu je to, že si do zapékací misky dáte cherry rajčata se sýrem a hodíte je na do trouby, než se rajčata hezky vypečou a sýr krásně teče. K tomu pak přidáte jenom uvařený těstoviny, dobře promícháte a můžete dát navrch parmezán. Já si udělala verzi s nivou a fakt to bylo strašně dobrý. Ještě víc než s vrtulkami na obrázku mi to chutnalo předtím se špagetami, můžete taky přidat trochu vody z těstovin. A dejte si pozor, ať máte dost rajčat a sýru, těstoviny jsou pak nádherně krémový.

Bagetka s pečeným kuřecím. Tenhle recept je jak stvořenej na to, když máte zbytek pečenýho kuřete a chcete jej použít a moc se vám nechce vařit. Pečený stehna jsem obrala, natrhala a smíchala se zakysanou smetanou, bagetku jsem si natřela máslem, přidala zeleninu, sýr, bazalku a nacpala dovnitř směs s pečeným kuřetem. Moc dobrý. Mňam.
 


Uznávám, tohle je trochu moc jednoduchý už i na mě, ale i takhle můžou vypadat obědy. Pečený brambory s mrkví, ke kterým jsem na konci přidala i trochu nivy, která se krásně roztekla a vytvořil se tak z ní skvělej dip k celýmu jídlu. K tomu rajčátka a zelenina. Jenom je dobrý myslet na to, že v tomhle jídle není tolik bílkovin, ale dělám si to úplně stejný třeba s lososem.

Jeden malej důkaz, že občas nemám chuť ani na snídani vymýšlet nic extra a dám si prostě ovoce, oříšky a třeba mléčnou rýži. Stejně jako v minulým jídle zde ale nenajdete zase tolik bílkovin, který vás pořadně zasytí a je dobrý si je v celodenním jídelníčku jakžtakž hlídat, protože je snadný zjistit, že jich jíte hrozně málo. Je dobrý na to myslet a dát si třeba maso nebo tvaroh jindy během dne.
Cizrna na kari s basmati ryží. Co se týče cizrny, zase tolik mi nechutná, ale je fakt zdravá a je fajn ji jednou za čas zařadit.

No a nebo taky můžete mrknout na tohle moje co jsem dnes jedla videjko, kde dělám tiktok pasta i bagetku a taky mluvím o tom, jak se snažím dostat po covidu zpátky do kondice. Mějte se a páčko!

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Skvelé recepty. Tiktok feta pastu som si robila už niekoľkokrát a ako milovník fety som si ich moc obľúbila. A pečenú mrkvu mám tiež moc rada. Je to super rýchle a zdravé jedlo. Fakt skvelý článok :)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    ReplyDelete
  2. Ty Tik Tok těstoviny mám v plánu už sakra dlouho a zatím jsem se k tomu nedostala. :D I další recepty jsou super tipy! :)

    ReplyDelete
  3. Tik Tok teda nemám a doufám, že si ho ani nezaložím, protože je to prý strašný žrout času.. ještě větší než instagram a na to už fakt kapacitu nemám. Každopádně ani mě tenhle recept neminul a pořád se zdráhám ho zkusit. Ale jelikož je to jednoduchý a rychlý, což je jediný způsob vaření, který zvládám, tak to asi příští týden až opustím mama hotel zpět na byt do Brna vyzkouším. :D

    ReplyDelete
  4. Bože, prečo ja čítam takéto články počas večera :D ♥ Všetko vyzerá lahodne, mňam 🌿

    Blog de la Licorne *

    ReplyDelete
  5. Tik to těstoviny už dělám celkem pravidelně. Bagetka se mi lbí. Mléčnou rýži bohužel moc nemusím, spíše si dávám nízkotučné jogurty, tvarohy a teď jsem objevila nízkotučný proteinový jogurt v Albertu :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  6. Tak to vypadá fakt krásně a chutně! :-) Já si teď oblíbila bagetu zapečenou v toustovači :-D A pečené brambory s kuřecím cornflakes! :-)

    ReplyDelete
  7. Ty těstoviny vypadají fakt dobře, už mi to na tom tiktoku leze na nervy, ale tak asi to mám zkusit, když už to na mě vylezlo i na blogu :D

    ReplyDelete
  8. Teda jídlo dobrý, ale když vidím, jak to cpete do postele, tak z toho kvetu. Já bych to ve svém interiéru a ložnici fakt nesnesla. Jinak ty tiktokové recepty mě taky štvou, radši podle toho nic moc nedělám. Jak je to natočené ve zkratce, tak si tam polovinu věcí člověk musí domyslet... No prostě tiktokeři. Nemám k tomu asi co víc říct. :D

    ReplyDelete
  9. Nevím no, ty věci z Tik Toku mi vždycky přijdou jako takový ten bizárek. Jako člověk, co se kolem gastra motá, tak nějak dokážu uhodnout, co bude dobré a co zase špatné. Ale tak jako... když to někoho baví. Na druhou stranu já jsem tam našla prací prášky EcoRevolution, takže tu sociální síť určitě nezavrhuji. :)

    ReplyDelete