Konec světa

April 21, 2021

Sedím v autě, poslouchám It's The End Of The World As We Know It od R.E.M a tom okamžiku je všechno. Jaro má vždycky příchuť všech těch příležitostí, který zmeškáš, protože každý rozhodnutí znamená především hromadu cest, co se kvůli tomu zavřou. A tenhle rok to platí obzvlášť. Přichází jaro, ale nic jinýho, je mi smutno, všelijak, cítím se jako bych měla ztratit v jedinou chvíli všechno, co mám, a zároveň vím, že všechno ztratit potřebuju, aby mi bylo líp.

Všechno je blbě, úplně všechno, a já už s každým dalším failem neztrácím iluze, že by měl být poslední. Vymyslela jsem si zase kolosální blbost uprostřed týhle báječný světový pandemie, zdánlivě spontánní rozhodnutí, co vůbec není spontánní. Jsem rozbitá, stará, unavená dušička. A možná jsem jenom malinkej kousek od euforie stejně jako od zhroucení.

Míjim ty místa, který miluju a zároveň tak moc nesnáším, protože mi připomínají věci, co bych někdy vymazala, ale vždycky budou součást mě. Páč moje dušička je stejně nejšťastnější v lesích a v místech, kterej by každej nazval koncem světa a kde se zastavil čas, a přesně kvůli tomu utíkám do betonový metropole, protože občas musíš, občas věci nejdou dost dobře vysvětlit a přesvědčivě, ale proto je děláš. A je mi smutno a lehce zároveň. Učím se pojmenovat pocity, jako mě to učí terapie, a jde mi o jenom o trochu míň blbě jako kdysi. Ale to je v pohodě. A jsem furt stejně ztracená. A to je taky oukej.
Nevím co bude, ale něco určitě. Život bude. Jaro bude. Jednou.
 
A faily budou. Díkybohu za ně.

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Všechno bude v pořádku a s lepším počasím přichází i většinou lepší nálada a to přesto, že člověka něco trápí. Sluníčko a živost okolí dává energii.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  2. To počasí si z nás letos asi dělá opravdu blázny. Netrpělivě vyhlížím to pravé jaro, ale stále nic. :/ Už je to dlouhé...

    ReplyDelete