Nejkřupavější domácí chipsy

June 27, 2021

Znáte takový ty domácí chipsy, který mívají v hospůdkách nebo restauracích? Tak přesně takhle výborně chutnají tyhlety a s kupovanými se nedají srovnávat. Zvládnete je do dvaceti minut a zaručuju vám, že si pochutnáte. Mně samotnou tenhle recept hrozně překvapil, takže přikládám  recept.
 
NA TALÍŘ DOMÁCÍCH CHIPSŮ BUDETE POTŘEBOVAT:
2 větší brambory
Olej na smažení
Sůl, pepř, paprika
Zakysanou smetanu a čerstvou pažitku na dip


POSTUP:
1. Nejdůležitější část je krájení brambor, který musí být na hodně slabý plátky. Já ty svoje nakrájela na klasickým obyčejným struhadlu na dlouhých zářezech, který jsou na jednom boku. Jde to trochu blbě a musíte to vychytat, ale za pár minut je to hotový. Je na vás, jestli brambory oloupete, já měla hezký, takže jsem je krájela na plátky normálně se slupkou.
2. Nakrájený brambory znovu omyjeme a dame na chvilku do osolené vody a necháme takhle 20 minut odpočnout.
3. Brambory osušíme utěrkou, posolíme, popepříme, přidáme trochu mletý papriky a promícháme.  
4. Rozpálíme si vrstvu oleje. Chipsy smažíme, než jsou hezky křupavý a hotový. Poznáte to tak, že jednotlivý kousky nejdou ohnout a jsou pevný.Chipsy si maličko osušíme od oleje, aby nebyly tak mastný.
5. Na dip smícháme trochu zakysaný smetany, sůl, pepř, mletou paprika a nasekanou čerstvou pažitku.

A to je celý! Jasně, není to nejzdravější, ale jednou za čas je to v pohodě! Dobrou chuť!





You Might Also Like

17 komentářů

  1. ďakujem za recept. U nás idú čipsy na kilá tak snáď deťom budú chutiť

    my blog DISCOVERINGGLAM

    ReplyDelete
  2. To vypadá super, jen mě osobně by se s tím nechtělo dělat. Navíc když vidím olej při smažení, tak protáčím panenky (tím myslím doma). Smažené jím, ale radši se vyhýbám pohledům na olej :D

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  3. Mňam,mám před večeří a teď jsi mi teda udělala slušné chutě!

    ReplyDelete
  4. Ježiš, mňaaaam. :D Ale stejně jako Katce, taky by se mi s tím nechtělo dělat. :D

    ReplyDelete
  5. Tak ty vypadají velmi chutně, budu muset o víkendu vyzkoušet! :)

    ReplyDelete
  6. Mňam! Brambůrky vypadají velmi chutně! Díky za tip 🤗.

    ReplyDelete
  7. Mňam, vyzerajú úžasne! Tiež si zvykneme niekedy robiť domáce a nemajú chybu 💐

    Blox de la Licorne
    Youtube 💐

    ReplyDelete
  8. Tak tie vyzerajú dokonalo! Recept si určite uložím! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    ReplyDelete
  9. Tak toto vyzerá úžasne! Hneď si recept ukladám a musím to čo najskôr vyskúšať :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  10. Taky jsem je zkoušela a jsou výborné! :)

    ReplyDelete
  11. Tak to musím vyzkoušet! Sice je to pěkná prasárnička, ale jednou za čas neuškodí :D

    blog Style of Ejmi | Instagram

    ReplyDelete
  12. Jé, zrovna nedávno jsme si s přítelem říkali, že bysme měli vyzkoušet domácí chipsy. Sice nic zdravého, ale jednou za čas, proč ne! :D Vypadají lákavě! :)

    ReplyDelete
  13. Domáce chipsy som ešte nikdy nerobila ale urobila si mi strašnú chuť! Musím si ich dnes urobiť

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    ReplyDelete
  14. Podobné domácí brambůrky dělají v mé oblíbené chrudimské hospůdce – dokonalá obsluha a příjemný interiér. :) Já jsem je párkrát doma zkoušel, ale nikdy se mi nepodařily tak křupavé. Je možné, že je to tím, jakou odrůdu brambor používáte? Docela bych si je doma udělal, protože chodit na ně do hospody se dlouhodobě moc nevyplácí. :D

    ReplyDelete
  15. Tady ty čerstvé mám strašně ráda, aj když se smažení teda vyhýbám obloukem😃

    ReplyDelete
  16. Smažení se vyhýbám, celkově smaženému jídlu. Myslím si, že mnohem lepší varianta je třeba ovoce místo chipsů, třeba i ve smyslu toho, že si dáte něco lyofilizovaného, aby to prostě křuplo nebo tak. Ale jako když má člověk takový ten cheat day, tak si myslím, že si trochu zahřešit může. :)

    ReplyDelete
  17. Taky občas děláme doma, ale co si budeme povídat. Zdravé to fakt moc není. Ale jelikož jsme zde koupili elektrokolo, tak hodně jezdíme. Dokonce i teď přes zimu, když je trochu normální počasí. Takže to člověk tak nějak přirozeně vysportuje a díky tomu si můžu občas zahřešit tím, že si dám něco takového. :)

    ReplyDelete