Zútulněnej byt s Poster Store

September 01, 2021

Nejsem úplně člověk, co by musel mít ložnici jak z Pinterestu plnou bílýho nábytku, neutrálních tónů a stylových dekorací. I tak ale čímdál víc zjišťuju, že útulnej prostor, ve kterým se mi líbí a ve kterým se obklopím oblíbenejma věcma, je pro moji spokojenost vlastně hrozně důležitej. Když mě oslovili z skandinávskému e-shopu Posterstore, abych si u nich vybrala nějaký rámečky a plakáty, byla jsem nadšená, protože to byla supr příležitost zútulnit domov zase o něco víc.
 
V současným bytě bydlím už několik měsíců, vybavování jde ale pěkně pomalu a od začátku se kazí co může. Představu, že bude po týdnu všechno perfektně zařízený a hotový, jsem už vzdala a prostě tomu nechávám volnej průběh. Dneska vám ukážu, co jsem si na Posterstoru vybrala.
 
Jak říkám, vlastně neřeším, abych všechno měla zařízený podle super trendů a rozhodně nesnažím o nějakej jednotnej styl, ale spíš si prostě vybírám doplňky a věci, co se mi zrovna líbí a zaujmou mě. Víc než strohej super moderní styl se mi líbí interiéry, na kterých je vidět, že se v nich prostě žije - věci nemusí být vždycky úhledně srovnaný a perfektně naklizený. 
 
Do ložnice mě oslovily tři plakáty ve velikosti 30x40 s motivem lesa a hor. Všechny rámy jsem zvolila u všech plakátů ve světlým dřevě. Plakáty jsem pověsila nad postel a s výsledkem jsem fakt spokojená.
Co se týče dvou menších plakátků, vybrala jsem si ještě tyhle dva menší neutrální pastelový. Zatím jsem je nestihla pověsit na zeď, ale pravděpodobně se stanou součástí obýváku a o výsledek se s vám ještě podělim 😊
 

Pokud byste chtěli taky vybral na Posterstoru nějaký plakáty nebo rámy, můžete využít kód  SARJ45
Platí od středy 1.9. - 7.9. (7 dní)
Je to sleva 45 % na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) a sleva nelze kombinovat s jinými slevami.

 Na stránkách najdete stovky motivů plakátů i nejrůznější rámečky, každé úterý navíc vždycky přibyde nová kolekce. Na Posterstoru  je mi navíc sympatický, že zodpovědně přistupují i k udržitelnosti a plakáty se tisknou ve Švédsku šetrně k životnímu prostředí. Já byla s veškerým zbožím spokojená, tisk i rámečky jsou kvalitní a myslím, že výsledek vypadá fakt hezky. 😊 Tak se mějte a zase někdy!





 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Vybrala sis krásné plakáty, hnedka to vypadá jinak :)

    ReplyDelete
  2. Na Poster store jsem nevěděla, jaké plakáty si vybrat dříve! :D Mají opravdu bohatý výběr a skvěle jsi zvolila - moc hezky k sobě ladí! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, já právě viděla ten tvůj článek a doufala jsem, že mě třeba taky osloví! :)

      Delete
  3. Moc krásný plakáty sis vybrala. Nejvíce se mi líbí ten abstraktní s květinou :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  4. Koukám, že tenhle eshop oslovoval blogerky nějak hromadně, už čtu asi třetí článek s touhle spoluprací. :D Ale musí se jim nechat, že plakáty mají pěkný. Moc se mi líbí ty rámečky, co sis vybrala. Taky už bych si nějaký klidně pořídila, ale za 5 let na vysoký se mi bohužel stále nepodařilo usadit na jednom místě, takže nemá moc cenu něco zútulňovat, když se stejně furt stěhuju. :D Tak třeba se mi to během toho posledního roku podaří. Ale to bych musela nejdřív vědět, jestli chci vůbec zůstat v Brně nebo vůbec v ČR. Ach tolik otazníků. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mi povídej! já vlastně taky pořád nevím, kde chci žít, je to se mnou hrozný :D achjo!

      Delete
  5. Hezké plakáty sis vybrala, taky trochu konečně něco jiného než většina, taky jsem na některé z nich koukala. Prostor hned působí úplně jinak, prostě jako doma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! joo, měla jsem úplně stejnej pocit, cítila jsem se tam najednou úplně jinak :)

      Delete
  6. Krásné fotky přírody!! :)) K tobě se to domů hodí! Ale na mě by to bylo moc tmavé. :))

    ReplyDelete
  7. Nechci se vás nějakou dotknout, ale to množství obrázků mi zase tak minimalistické nepřijde. Ale jako samozřejmě je to vaše bydlení, takže kdo jsem já, abych soudil. :) Na druhou stranu ono v bytě toho zase tak moc udělat nejde. Proto máme rodinný dům. I když teda ty výkopové a zemní práce u nás taky zase tak moc minimalistické nebyly. :-D

    ReplyDelete