Letní minimalistický kousky s Astratexem

July 31, 2022

 

Léto je pro mě jednoznačně nejvíc období, kdy by se moje oblíkání nejvíc dalo vystihnout jednoduchým heslem prostě si něco vezmu. Snažím se totiž ještě víc než v jakýmkoli jiným období o maximální jednoduchost a je mi většinou pořád vedro, takže na vrstvený rafinovaný kombinace stejně není čas a prostor. Letní outfity tak téměř úplně pokaždý odbývám jednoduchými kombinacemi kraťasy-tričko nebo krátký letní šaty. 
 
Možná víte, že se dlouhodobě snažím mít hodně jednoduchej minimalistickej šatník. Záměrně píšu snažím, protože ne vždycky to stoprocentně dodržím a občas ulítnu a koupím si sama něco, co po chvíli musím vyhodnotit jako nenositelný, ale ta snaha tam je. Abych měla plnou skříň několik sedících, příjemných a dobře kombinovatelných kousků. Jednou to tam bude!

A v Astratexu jsem si přesně takový kousky vybrala. Konkrétně tyhle dva dost univerzální kousky - jednoduchý černý šaty s drobným detailem u krku a klasický biker šortky, který jsem sháněla už hromadu času a nikde neměli střih, kterej by mi vyhovoval a hezky seděl. Krom toho je samozřejmě Astratex hlavně e-shopem se spodním prádlem a aktuálně tam najdete třeba dvoudílné plavky.
 




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Biker shorts jsem si pořád říkala, že není nic pro mě, protože nemám nohy jak tyčky, ale naopak mám pořádný zadek, který v tom nebude vypadat dobře. Pak jsem si jedny za pár korun (fakt stály asi 80,-) v Lidlu pořídila, že kdyby náhodou se hodily pod šaty a nakonec je tahám celý léto. :D Takže ty věřím, že do minimalistickýho šatníku zapadly, protože se fakt vynosí ke všemu. :)

    ReplyDelete
  2. Veľmi krásne kúsky. Ja som veľmi chcela tie elastické cyklo shortky ale nemôžem ich nikde nájsť, pretože väčšinou nakupujem v sekáčoch a mám pocit že tento kúsok je tak mega v trendoch, že sa hneď vypredáva. Ale ty vyzeráš skvelo :)

    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    ReplyDelete