Konečně to moje

August 26, 2018



 Složitý a dlouhatánský články vždycky vyžadujou čas a hlavně soustředění, který teďka, v půl jedenáctý, s nesmírným bordelem v hlavě i v pokoji, fakt nemám. A proto jsem ráda, když mám v zásobě ty jednoduchý, takový, kde stačí pár vět a zbytek řeknou fotky.

  • Došlo mi, že s včerejším ochlazením přišlo počasí, který mám nejraději. Miluju kalhoty, miluju kabáty, miluju bundičky. Co se týče oblečení, je to konečně to moje - krásně to ukazujou třeba ty dnešní fotky. Tohle nastávající období je pro mě sice pochmurný, ale taky totálně inspirativní a hlavně pořádně prožitý.
  • K fotkám. Dneska jsme si během nakupování odskočili na pár minut mrknout na západ slunka a cvaknout pár fotek na brněnskej lom Hády. K zrcadlovce jsem si totiž  před pár dny pořídila maličkej Sony Alpha NEX 5T, kterej dělá bombový video a skoro stejně dobrý fotky jako zrcadlovka (na recenzi se můžete těšit) a já jsem ho chtěla pořádně otestovat.
  • A to nejdůležitější. Za dva dny mě čeká asi největší změna v životě a já se strašně těším. V úterý sedám na letadlo a vlastně moc nevím, co bude. Ale snad to bude jízda! A už brzy vám o tom všem napíšu ♥
Tak se mějte!


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Miluju ty tvoje vlasy! A celkově tu náladu, která na mě z tvejch fotek dejchá:)

    A jsme zvědavá jak opice, kam letíš a co se bude dít!:)

    ReplyDelete