Jak jsme byli ve švédské IKEA a co jsem si koupila

September 24, 2018



IKEA je nejspíš jedna z prvních věcí, co vás ve spojení se Švédskem napadne. A nám sem hned pár dní po příjezdu škola naplánovala zájezd, protože jsme potřebovali hromadu věcí do pokojů a bytu. Tenhle nápad byl od školy geniální a jsem za to hrozně ráda, protože jsme se nemuseli s obříma taškama trmácet nikde po autobusech a vlacích, ale hezky nás dovezli až před ubytování.

Na pokojích jsme neměli peřiny, prostředadla a deky, takže jsme si je museli dokoupit, ve velkým jsme brali taky drobnosti do kuchyně, odkapávače, cedníky, utěrky, hrnečky a zkrátka co kdo potřeboval. A já si toho koupila docela dost, jak uvidíte dál v článku.

Za nákup jsem tam nechala přes dva tisíce, což zní hrozně, ale koupila jsem si povlečení, peřiny, prostěradlo, batoh, věci do kuchyně, svíčky, ručníky, deku, hromadu jídla a další věci. Švédská IKEA je relativně dost levná a  jenom o maličko dražší než ta česká. Jinak ale nečekejte nic extra oproti česku. Všechno je úplně stejný. ÚPLNĚ. Tak jdeme na to!



 Tenhle vozík byl mimochodem extrémně praktickej.


Párek je pro mě v IKEA prostě klasika všech klasik.

A kuličky taky. Tady mi dokonce chutnaly ještě víc než v ČR. Jenom ten zákusek už jsem pak nemohla dojíst, jak plná jsem byla.


 Povlečení, deka, polštář, prostěradlo, ručníky, deka, druhej polštář, cedník, plastový krabičky na jídlo. Nuda, ale nakonec jsem z těch věcí měla hroznou radost.

Dost jsem potřebovla i ramínka.

Pár věcí jsem vzala i v jídle. V IKEA ho mají dost levný, takže jsem toho směle využila a doplnila nějaký zásoby. Mletý espresso, sypanej bylinkovej čaj, kešu, čokoláda a lékořicový kousky.

Musela jsem si koupit taky svoje milovaný misky na kaše, obří sklenici, hrnky, svíčky a něco zelenýho. Na tyhle drobnosti si vlastně potrpím.

A takhle nějak to tu vypadá. Jednoduchý, čistý. Což mě ba!


Celý nákupy mám mimochodem i na tomhle vlogu z prvních dní. Uvidíte tam můj příjezd i úpravy pokoje. Švédských článkům mám každopádně teď v plánu hromadu, přecejenom tu budu půl roku žít. Zatím si můžete přečíst třeba:

Švédský dobrodružství začíná
Jak zabalit svůj život do třiceti kilo - detailní popis a fotky, co jsem si brala


 Tak mějte krásnej den a ahoj!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Za ty peníze to je skvělý a velký nákupy! Ať se ti na Erasmu líbí :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. V Ikee jsem byla nedávno s přítelem a takové jsem si nakoupila plno doplňků. Mimochodem ten jejich párek v rohlíku je bezkonkurenční! :D

    ReplyDelete