Jeden pořádně nabitej den v B(ratis)lavě

September 05, 2018

 Ještě než začnu povídat ten svůj příběh ze severu, mám tu článek z výletu do B(ratis)lavy. Před mým odjezdem do Švédska jsme už nestíhali nic delšího a tak jsme se vydali do Blavy. Nikdy předtím jsem tam nebyla a z Brna je to fakt kousek. A byla jsem fakt  překvapená, kolik krásnýho jsme viděli!

Prošli jsme si maličký historický centrum, dojímali se u Dunaje, vyjeli na epickou vyhlídku na mostě SNP a zašli na bratislavskej hrad, kde zrovna probíhá výstava společný historie Čechů a Slováků. A taky klasicky ochutnávali hromadu skvělýho jídla, jak uvidíte dál v článku.

Doporučuju vám všechno z toho, ale vypíchnu tu výstavu - hrozně mně bavila, je to perfektně udělaný, zaměřený na normální život, historii, politiku i kulturu, rozhodně žádný nuda - a uvidíte tam spoustu věcí, který dobře znáte a další, který se rádi dozvíte!

Tak jdem na to!


 Začali jsme každopádně zmrzlinou a byla boží!


 A pokračovali jsme v prozkoumávání centra!

 Navíc zrovna probíhaly řemeslný trhy.


No a pak už jsme šli na oběd a zvolili restauraci BeAbout. Porce byly obrovský, ale jídlo jako takový nic moc, spíš hodně tučný a  fastfoodový.


 A pak jsme si jenom tak užívali výhled na Dunaj a lodě.

Kafe nemůže chybět, neasi.



No a následoval most SPN. Kus cesty vás vyveze výtah, pár posledních schodů si vyšlápnete a fakt to stojí za to!


Prohlídka na bratislavským hradě je dost rozsáhlá, takže se zde zastavíte klidně na 2 hodiny nebo i víc!



No a nakonec jsme už celkem unavení zavítali do Pán Cakes. Název už napovídá, že jsou zameřený hlavně na palačinky a skvělý je, že mají i ty slaný, který miluju. Dala jsem si jednu s mozzarelou, pestem a rajčatama a druhou s oříškovým sýrem a prošutem. Pokud budete v Blavě, mrkněte tam, protože to stojí za to!

A to je všechno. Bratislava byla krásná! Mějte se (a přístě čekejte konečně článek o Švédsku♥!)
Čau!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. krásne fotky, vyzerá, že si si deň naozaj užila <3

    ReplyDelete
  2. Moc krásné fotky, v Bratislavě jsem byla párkrát a moc se mi tam líbilo :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  3. Výhledy, to je moje. :) Taky už od včerejška vím, že slané palačinky jsou super. :) Já byla v Bratislavě jednou a bohužel jsme jí jen projížděli, takže jsme si akorát vyzkoušeli cestu tamní MHD. :D

    L e n k a

    ReplyDelete
  4. Bratislava vypadá jako zajímavé město :)

    Deníček blogerky

    ReplyDelete
  5. Pěkný, já v Bratislavě (a vlastně celkově na Slovensku) ještě nikdy nebyla. Měla bych to někdy napravit!

    ReplyDelete
  6. Pekný review Bratislavy, veľmi sympatické zábery :-)

    ReplyDelete