Můj úplně první vlog - první dny ve Švédsku

September 17, 2018



Točit videa chci už roky. Samotnou mě YouTube nesmírně inspiruje a trávím tam hromadu času. A dělat videa mě nesmírně baví - jak samotný točení, tak střih, ale hlavně i propojení s ostatními lidmi, kteří vás sledují.

Jenže jsem měla vždycky strach. A taky jsem vždycky natočila pár záběrů a dál na to nesáhla. A tak jsem se k prvnímu opravdovýmu vlogu odhodlala až teď, když jsem v zahraničí.

Vlog rozhodně není dokonalej. Spoustu věcí mi tam chybí, spoustu věcí jsem při editu musela vyřadit, protože nebyly použitelný. Rozhodně nemluvím moc dobře a některý záběry se mi trochu třesou. Ale je to pro mě krásná vzpomínka na první dny tady a chci to s vámi sdílet. Takže pokud vás zajímá, jaký byly moje první dny ve Švédsku, jak jsem byla ve švédské IKEA nebo jak jsem si tu zařídila pokoj, mrkněte.

 

No a já rozhodně plánuju občas točit dál a hlavně zlepšit všechny ty nešvary. Mějte se krásně a ahoj! ♥

You Might Also Like

0 komentářů