11 věcí, co o mě nevíte

March 08, 2020

Tenhle formát mě dost baví a dneska jsem se rozhodla sepsat vám moji jedenáctku. Jdeme na to!

1. Kdybych se mohla na světě živit úplně čímkoli, chtěla bych tvořit. Chtěla bych bejt spisovatelka a dělat vlastní minifilmy. Dokonce vím o čem, jenom ani jedno nejsem zatím schopná dělat v kvalitě, v jaký bych chtěla. Ale třeba jednou!

2. I když vím, co bych chtěla dělat úplně nejvíc, ráda v životě a v pracovním životě zkusím i cokoli jinýho. A mám to tak ve všem v životě. Když mi teď řekne, abych šla zkusit lézt po horách nebo abych skočila padákem, půjdu a existuje jenom málo věcí, co mi fakt nesedí, takže se do nich nehrnu. Navíc zkoušet různý věci vám pomůže líp poznat sám sebe.

3. Nechutná mi skoro vůbec sladký. A ne, nechybí mi čokoláda.

4. Miluju jídlo a řeším ho asi víc, než bych měla, protože se snažím zjistit, co mýmu tělu nejvíc vyhovuje a zároveň fakt zbožňuju všechny ty chutě. Miluju slaný snídaně, steaky, vajíčka a těstoviny. A dobře udělaný espresso!

5. Miluju dobrý seriály, filmy a knížky. Ročně přečtu desítky knížek od klasik, románů a fantasy až přes naučný nebo seberozvojový věci. Knížky si prakticky nekupuju, ale půjčuju nebo čtu na Kindlu.


6. Jsem ukázkovej introvert, nesnáším velký akce plný lidí a jsem zvyklá trávit obrovský množství času sama. Ale zároveň se miluju s lidma bavit, vzájemně se obohacovat a vidět názory zajímavých lidí, i když jsou třeba dost odlišný od těch mých. Nějakou dobu mě trápila i určitá forma sociální fóbie, ale myslím, že už s tím umím docela dobře pracovat.

7.  Věřim, že  nejlíp investovaný peníze jsou ty do zážitků. A taky, že cestování je něco, co vám neuvěřitelně otevře oči a zážitky z cestování vám nikdy nikdy nevezme. Miluju ale i obyčejný procházky nebo drobný výlety.

Na Erasmu ve Švédsku
 8. Studuju žurnalistiku a sociální antropologii na FSS v Brně a nemohla jsem si vysokou vybrat líp. Oba obory mě dost naučily a asi bez nadsázky mi změnily pohled na svět.  Zároveň mi neskutečně vyhovuje, že po nás na tomhle oboru nechtějí slepý učení se faktů, protože něco takovýho mi fakt nedává smysl a zoufale by mě to nebavilo.

9. Pocit svobody je pro mě strašně moc důležitej a  ráda si dělám věci po svým. Tohle nepotřebuje komentář.

10. Jsem v životě dost spontánní a i když si často píšu to-do listy, nerada plánuju věci moc dopředu a nejraděj se rozhoduju až ve chvíli, kdy něco nastane.

11.Strašně mě baví myšlenka minimalismu a věřím, že míň je víc. Zjednodušit si život a starat se o míň krámů totiž znamená mít víc času na to podstatný.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Dokonalý :) Tyhle články mě strašně baví a v několika bodech jsem se úplně našla. Třeba ten pocit svobody, nebo bod číslo jedna ♥

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný článek, já na podobné téma chystám video... ale ráda bych spíše časem sepsala také článek. V čem se absolutně neshodneme je minimalizmus, líbí se mi, jak lidé tím dokážou žít a dokáží vytvořit krásné z mála, ale pro mě by tohle nebylo :D

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  3. jsi mi tímto popisem sebe sama moc sympatická a s minimálně polovinou bodů se ztotožňuji, včetně bodu 6. :)

    ReplyDelete