Zmizet

July 29, 2020

Ztracená. Tak trochu. Zase.

Mohla bych být spokojená s tím, co mám. Nejsem. A nejvíc asi nejsem se sebou. I když možná není nic, co by mi mělo vadit.

Občas je fajn ten stereotyp rozbít, i kdybyste byli nejspokojenější. Asi proto teď ležím v dřevěný chatce, kde kromě postele není vůbec nic a plánuju následující dny jen tak být. Je tu jedna zásuvka a wifi, co se co chvíli vypne.

Nevadí, stejně ji plánuju používat co možná nejmíň.

Občas to přijde. Pomalu, plíživě. Ta touha se na chvilku ztratit, nebýt vidět, nesledovat, neporovnávat se. Stáhnout se z Instáče, nemluvit s nikým a mít klid. A být. A mít klid na ty svoje myšlenky. Občas je to nejlepší, co můžete udělat, je zdrhnout a být úplně sám, spát pár dní v dřevěný chatce, kde je zima a nad ránem tam jde chlad, vypnout od všeho a jenom tak přemýšlet, procházet se, koupat se v zatopeným tomu a chodit naboso. Protože světe div se – já to mám vlastně fakt ráda, tohle drobný nepohodlí, probouzet se s ranní zimou, být rozlámanej, ale vidět to krásný svěží ráno, který jinak zaspíš. Je to jako majáček, kterej ti po dlouhý době řekne, co je důležitý, že jsi v poho, ať se děje cokoli.

Jsme v době, kdy vám holčičí časáky i motivační instagramy pořád vštěpujou, ať jste hlavně dostatečně sami a jednou za čas si na sebe uděláte sobecky čas, jenomže to obvykle znamená číst si jednou za čtrnáct dní půl hodiny před spaním knížku nebo si velkolepě nalakovat nehty.

A to mi asi nestačí.
Protože světe div se, ona ta samota fakt umí divy.
Díkybohu.

Tak moc pohodový je mít tohle kousek od postele?


Mít práznej editor a vyplou wifi. A jenom tam sypat písmenka. ♥

Tak mizení zdar a já si jdu dát víno!

You Might Also Like

5 komentářů

  1. každý někdy potřebuje svůj klid na zpřítomnění a uvědomění si sebe sama, je důležité si na sebe udělat čas :)

    ReplyDelete
  2. Umět trávit čas sám se sebou a užívat si ho je podle mě jedna z nejdůležitějších věcí, protože ostatně sami se sebou zůstaneme celý život. A to je naše jediná jistota. :D Taky si občas tyhle dny samoty ráda udělám, bohužel teď v Bulharsku na to není vůbec prostor, takže už se nemůžu dočkat až se vrátím do Brna. Možná si od tebe vezmu tip na tuhle chajdu.. :D :D

    ReplyDelete
  3. Taky to tak občas mám :) Nedávno jsem byla na výletě, kde jsem měla dost podobný výhled na koně jako ty :) Je to úžasný :)

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  4. Být sama je v dnešní době opravdu nedostatkové zboží, ale je to potřeba, aby se člověk úplně nezbláznil. Sama s tím někdy mívám problém, ale když se zadaří, je to ten nejlepší relax! :D :)

    ReplyDelete