Jak jsem byla poprvý v Primarku

September 27, 2020

Pamatujete si, jak byl před pár roky hroznej trend jezdit do Primarku? Já tam nikdy předtím nebyla a tohle bylo úplně poprvý, co jsem sem mrkla. A i když se postupně snažím jít u oblečení spíš cestou udržitelnosti a základních jednoduchých a kvalitních kousků, při cestě do Vídně jsem stejně chtěla Primark omrknout a navštvívit tenhle shopaholickej ráj. Několikrát jsem slyšela, že je to tam dost špinavá hrabárna, ale musím říct, že to personál má hezky zorganizovaný, u kabinek ani nikde nečekáte a bordel i rozházený oblečení taky stíhají zaměstnanci uklízet. 

Lidí je zde samozřejmě víc a ne všichni se chovají úplně slušně, ale dá se to. Ceny jsou pořád relativně nízký, výběr oblečení, bytovejch doplňků i kosmetickejch drobností je obrovskej. Sama jsem si koupila hlavně pár basic kousků, který bych si koupila tak jako tak někde jinde. A v tomhle článku vám ukážu, co!
Hlavní část nákupu byly troje boty. Fejkový vansky. Nosím je už několik týdnů, jsou pohodný, stály 8 euro, a šedý tenisky za 10 euro. Taky je nosím skoro pořád.
 
A taky tyhle letní minimalistický sandálky. byly za 15 euro, ale během léta jsem je úplně nestihla nosit. 
 
 Koupila jsem si taky jednoduchý černý kraťasy. stály 6 euro, jsou mega pohodlý a během léta jsem je nosila skoro pořád.
Vzala jsem si taky pár drobností, kterých mají v Primarku požehnaně. Tyhle gumičky mívám pořád po kapsách musím je mít pořád u sebe. A taky jsem si, zcela neoriginálně, koupila i ponožky.
Ve Vídni jsem samozřejmě mrkla i do jiných obchodů. V DMku jsem si vzala tuhle koupelovou sůl a v Lushi jsem si vzala oblíbenej Charity Pot. Mám tradici chodit do Lushe ve všech městech a doma mám tenhle krémík už z asi pěti zemí.
A ještě dvě trika, co mám z Aliexpressu.
A co vy? Jezdíte do Primarku, nebo vám to přijde zbytečný? Dejte mi vědět! A já jdu psát další články, abych konečně prolomila tu šílenou neaktivitu tady! Mějte se krásně! ♥

 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Já v Primarku miluju hlavně ponožky, pyzama a takové basic věci :) Ale už jsem tam nebyla si rok. Snad se tam podívám co nejdříve :)
    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  2. Fakt jsi tam byla úplně poprvé až teď? :D Nevěřím! :D :D Já tam tedy také nejezdím moc pravidelně, párkrát jsem byla v tom vídeňském a jednou v Drážďanech, kde je to teda tisíckrát lepší. Tam je totiž Primark asi čtyřpatrovej a strávíš tak fakt celý den, pokud chceš projít, vyzkoušet a koupit všechno. Mám z tehdejší návštěvy pár kousků, které jsem si fakt oblíbila a nosím je i po těch letech nonstop. Ze zkušenosti ale doporučuju jezdit tam nakupovat spíš letní věci než zimní. Přece jenom ta kvalita není žádná hitparáda a u těch letních věcí to zas tolik nevadí. :)
    Nejvíc se mi líbí ty černé sandálky, takové bych potřebovala na příští léto .. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo, fakt poprvý :D jo, do Drážďan bych taky, lákají měi projít vánoční trhy někdy, ale mám to z Brna celkem z ruky, tak uvidím, jak se tam dostanu :)

      Delete
  3. Taky bych se tam chtěla jet někdy podívat. V žádném Primarku jsem ještě nebyla, tak snad se mi to jednou taky podaří.
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  4. Já jsem dřív Primark zbožňovala a nevynechala jsem jedinou příležitost, když jsem se do něj mohla podívat :) Postupem času mě ale omrzel, kvalita šla dolů, cena nahoru a nějak mi přestalo dávat smysl nakupovat tam ;) Ale přiznávám, že na ponožky, punčochy a jiné drobnosti je skvělý :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, vlastně bych to asi popsala podobně, ceny jak u čeho, něco je pořád dost levný, něco se nevyplatí :D

      Delete
  5. No já byla v Primarku několikrát a vždy to tam bylo hrozně neorganizované. Hrozně lidí všude, vše rozházené, bordel. Třeba to tam teď vypadalo lépe kvůli méně lidem vzhledem k dnešní situaci. Každopádně já mám z Primarku skoro trauma, nesnáším tolik lidí pohromadě, kteří jsou na sebe né úplně ohleduplní. Minulý rok mě mamka donutila tam jet s ní i přes mé velké protesty. Neprošly jsme snad ani desetinu krámu a dala mi za pravdu a taky chtěla pryč. :) Asi jsi měla jen štěstí. A nebo já pokaždý neskutečnou smůlu :D :D

    Little Dreamer

    ReplyDelete
  6. O Primarku jsem zatím vždy jen četla, ale ještě jsem se tam nikdy nedostala. Doufám, že časem aspoň jednou jo :D Ale taky si spíš užívám nakupování v sekáčích :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  7. Já v Primarku byla dvakrát. Jednou v Linzi a jednou v Londýně.. A ani nevím, jaké z toho mám pocity. :D V Linzi se mi skoro nic nelíbilo. Nebo tedy joo, vybrala jsem si tam nějaké žabky a sandálky, ale jinak oblečení nic moc. A v Londýně to bylo podobné, ale možná o trochu lepší. Jenže tam jsem zas měla problém, že jsem si skoro nic nemohla koupit, protože by se mi to nevešlo nazpátek do kabelky do letadla. :D :D Ale je to zajímavý, některé kousky byly strašně levné. Ségře jsem koupila džíny za dvě eura.. ale něco bylo zase drahé.. No, možná jako v každém jiném obchodě. :D Jen já měla velká očekávání, když o Primarku každý mluvil, jaká je to bomba. :D

    ReplyDelete
  8. Já byla v Primarku už hodněkrát, ale musím říct, že to není úplně můj šálek kávy. Kdykoliv jsem tam byla, byl to chaos, věci válející se po zemi a já prostě nemám ráda nekvalitu a to tam jde bohužel často vidět. Tay mi přijde, že některé věci jsou docela drahé, s ohledem na kvalitu a že za tu cenu seženu lepší třeba v HM ale vydrží mi to mnohem déle.
    Co tam ale ráda kupuji jsou věci jako gumičky, nějaké menší doplňky a drobnosti, protože to se za tu cenu docela vyplatí.
    Jinak Charity pot miluje můj přítel, používá ho denně a je to super krém!

    ReplyDelete
  9. Nikdy jsem tenhle trend nijak nechápala. Kámoška z gymplu byla z Primarku úplně odvařená, ale já ani nevěděla o jeho existenci, dokud o něm nezačala básnit. Ztaím emám problém nacházet dobré kousky i mimo Primark, ale třeba jednou bude krize a holt si udělám výlet. :D

    ReplyDelete