Nahoru a dolů

October 18, 2020

Psát shrnutí za tak dlouhou dobu je vlastně dost zvláštní. Ono se toho totiž stalo tolik, že je pro mě težký uplynulý měsíce zhodnotit. Protože ono to bylo někdy blbý, někdy blbější, chvílema hezký, občas těžký, někdy otravný.. vlastně všelijaký. A jakkoli si lámu hlavu, jak bych měla to období shrnout, tak nevím. Prostě nevím. Nemám jedinej konkrétní pocit. Vlastně jsem ani tolik nefotila - nikam netahala foťák ani moc necvakala ani na mobil, ale za tak dlouhou dobu mám fotek pořád mraky. Takže se na to vrhnu a společně s fotkama vám povyprávím o pár věcech.

Tohle je na blogovým světě ostatně krásný a zároveň zrádný. Nevidíte všechno. Vidíte drobnej výsek reality, kterej může být celkem pravdivej odraz , ale taky nemusí. Vidíte fotky, který vždycky vypadají hezky. Protože pokud máte dny, který jsou z nějakýho důvodů v háji, prostě většinou nefotíte. A pokud jo, stejně to na těch fotkách nepoznáte. Hromadu věcí nezmiňuju, ačkoli by pak všechno dávalo mnohem větší smysl.

Tenhle rok je zatím fakt záhul a tak nějak předpokládám, že se v podobným duchu ponese i jeho zbytek. Jsem sice poslední, kdo by věřil na postavení hvězd a podobný nesmysly, ale stačí se podívat, co se kvůli koronaviru a obecně v posledních měsících děje ve světě, mně samotný i lidem okolo mě. Myslím, že spousta z nás se tak trochu propadá do sraček a asi je lepší čekat to nejhorší, abysme pak mohli být překvapení.
 S cestováním to tenhle rok bylo všelijaký. Ještě že jsem na začátku roku stihla Milán. Kvůli koronaviru a povinnostem ve škole, kvůli kterejm jsem v zápřahu prakticky od začátku roku, jsem toho totiž ani později moc nestihla. Skvělej byl třeba tenhle výlet, kde jsem absolutně vypla. A pak jsem ještě mrkla na pár krátkých jednodenních výletů do Vídně, na Slovensko, na Pálavu, do Prahy nebo do Jeseníků.
Hrozně moc jsem chtěla tenhle rok jet aspoň na pár dní k moři, užívat si tam atmosféru a válet se a objevovat okolí, ale nakonec jsem kvůli škole nestihla ani to. A vlastně mi to nevadí. Cestování zbožňuju, ale beru ho jako doplněk a svým způsobem únik od normálního života. V současný situacii se všema věcma, co řeším, je cestování stejně spíš takový hořkosladký a moc mi nestojí za to hrotit to. Naopak si užívám ten klid, tvoření, pohodu doma a klidnější dny.



Milovaný brněnský Brunches a kratičkej výlet na Pálavu a levandulový pole, který bylo dávno odkvetlý. No, není každej den nebo výlet posvícení, žejo, takže se nemá cenu rozčilovat.
 
Na skok na v Polsku u nysský přehrady.
Procházky, na ty jsem poctivě chodila skoro celý léto a držely mě v aspoň relativní psychický pohodě. A zrovna tahle byla na hrozně krásným místě! Vždycky u chození střídavě poslouchám i písničky a podcasty.
Léto jsem zvládala upřímně docela blbě. Ležela jsem v knížkách, snažila se napsat bakalářku (o tom vám ještě napíšu v jiným článku - každopádně mám obhájeno a taky mám za sebou půlku státnic), zpočátku mi to vůbec nešlo a to vedro mně štvalo. Ale chodila jsem skoro každej den plavat a byla to obrovská záchrana.

 

Kdyby se musel dojem z tohohle roku vyjádřit nějakou fotkou, byla by to tahle. Ne kvůli tomu pivu (furt skoro nepiju!), ale kvůli tomu výrazu. // A oblíbenej úryvek z Neradosti.
Oblíbený tričko s What We Do In Shadows (skvělej seriál!) a krásnej den v čajovně s koťátkama a vodní dýmkou.
Jídlo jsem samozřejmě nezanedbávala a jako vždycky bylo můj malej zdroj potěšení. // Někdy to chtělo i drinčík.
A někdy zvedl náladu i blbej hezkej výhled.
A někdy ponocuješ tak dlouho, že se dočkáš svítání. Je to ale na nic a člověk je pak celej druhej den rozlámanej, takže už jsem to moc neopakovala.
Tohle jsou pořád moje asi nejoblíbenější fotky!
Tohle jsou tak roztomilí tvoři!

Skvělej nápad byl jezdit po městě na koloběžce! Ve Vídni jsem dokonce zkoušela ty elektrický a je to BOŽÍ!

Některý snídaně jsou lepší než jiný. Kváskovej chleba, tvahohová pomazánka, hrozny, ředkvičky, rajčátka. Mňam!
V v brněnským Chilli tree mají pořád to nejlepší kari.
No a většinu času jsem stejně psala tu bakalářku. Občas jsem se přirozeně snažila změnit prostředí, protože mi to doma moc nešlo a už jsem byla zoufalá, takže jsem utíkala do kaváren.
O tomhle receptu můžu s klidným svědomím říct, že se mi fakt povedl. Špagety s trhaným vepřovým, trochu smetany a parmezán navrchu. DOKONALÝ!
A občas si dáváš v osm večer vejce onsen (obdoba benedicta s japonskou úpravou vajec sous vide, který se pomalu vaří hodinu a půl). Úprava mě nezaujala, žloutky jsou udělaný moc a bílky málo, ale posezení to bylo skvělý. Brněnský Kafe v rozkladu je mimochodem moc příjemnej podnik.

Další bakalářková seance s výběrovkou a  smrkovou limčou. A procházka na krásný místo!


A pak jsem se musela testovat na covid. Kamarád, s kterým jsem pár dní předtím viděla, mi totiž zavolal, že je pozitivní. A já zrovna léčila s docela nehezkým nachlazením. Bohužel testovací místa jsou v Jihomoravským kraji úplně přeplněný a nejbližší termíny byly tak za deset dní. Mně se na testy nechtělo čekat týdny a nemoct nikam jít, takže jsem strávila pár hodin na netu a rozhodla se jet se otestovat až do Hradce. Naštěstí jsem negativní a nachlazení se mě za pár dní pustilo, takže můžu dál dělat blbosti.

A i když je toho naprd ještě mnohem víc, snažím se pořád si říkat, že vlastně o nic nejde. Jo, je to všechno otravný, ale další rok bude líp! Musí být, ha! Jak to zvládáte a jak se máte vy?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tenhle rok opravdu stojí za prd, v tom se shodneme asi všichni. Doufám, že tohle šílenství už brzy skončí a budeme moci zase žít normálně. Každopádně krásné fotky a koukám, že i tak sis léto užila! :)

    ReplyDelete
  2. Skvělé fotky! Příroda a jídlo, to je vždycky tak fotogenické. :D Ale tobě to taky sekne, máš moc hezké vlasy. :)) Do Vídně a na Slovensko bych se taky chtěla podívat, nikdy jsem tam nebyla.. :(
    Taky jsem se musela testovat.. na konci července.. ale taky negativní. :))
    Tak hlavně, ať jsme zdraví i nadále.. doma už se nějak zabavíme. :))

    ReplyDelete
  3. Je fajn, že jsi negativní a můžeš dál "volně" žít. :) Jinak i přes tu školu jde vidět, že jsi měla fajn léto :) Fotky jsou krásné a máš pěkné vlásky.

    somethingbykate

    ReplyDelete
  4. Súhlasím asi so všetkým. Už sa snažím nesústreďovať na to čo všetko kvôli zákazom nemôžem, ale skôr myslím na to čo môžem a že mám konečne trochu viac čau na seba a svoje koníčky.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  5. Souhlasím, letošní rok je prostě... jiný... Jinak parádní fotky!! :)

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekne napísaný a spracovaný článok :) Super fotky!

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete
  7. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    ReplyDelete