V mlze

February 05, 2021

Taky si teď připadáte tak trochu jako v mlze? Hrozně nerada bych tenhle článek po dlouhý době zase začínala s tématem covidu, ale ono je to těžký se tomuhle tématu vyhnout a dělat že neexistuje , když to za uplynulej rok tak moc ovlivnilo můj život i fungování celýho světa.
 
Lockdown se totiž stává novým normálem a co si budem povídat, je to težký. Mohla bych sepsat článek s tipy, jak si zlepšit náladu, který by obsahovaly procházky, bublinkový vany a ranní rutinu. Ale všichni už asi víme, že tyhle věci přece jenom pomáhají jenom do určité míry. Hledat způsob, jak přežít tuhle dobu bez problémů a chmurnejch myšlenek.. je prostě jednoduše nemožný. A je oukej si přiznat a dovolit si uznat, že prostě nějakou dobu nebudeme úplně trhat rekordy ve spokojenosti.
 
Mně toho teď spoustu chybí. Od velkejch věcí přes úplný drobnosti. Chybí mi mít pocit, že žiju, že se věci kolem mění a vyvíjejí, že rostu. Chybí mi i takový maličkosti jako hezky se oblíct a namalovat a jít mezi lidi. A hrozně se těším, až se tohle změní a zase budeme žít.

Protože budem!




No nic, mějte se krásně! A já si jdu dát čokoládové bonbony! :)

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Teda, teď si to opravdu skvěle shrnula. Cítím se úplně stejně, tak nějak zaseknutá a nejde s tím nic dělat. Tedy, samozřejmě dělám takové ty malé hezké věci, které mi zlepší náladu, ale je to přesně, jak píšeš, pomáhá to jen do určité míry. Za mě to, co se teď děje je nehorázné, lidé prostě potřebují kontakt, někam občas vyjít, nebo si prostě po náročném týdnu zajít na snídani. Nakonec budou mít samotná opatření, pokud už nemají, mnohem horší důsledky a v mnohem větším měřítku, než samotný virus...
    Každý den se modlím za aspoň trochu normálu, snad to bude už brzy 🙏

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, shrnula jsi to skvěle :) tak ať se máš fajn aspoň v rámci možností :)

      Delete
  2. Mně je z toho až úzko, smutno.. Je to strašně svazující. Celou dobu jsem si to neuvědomovala, nijak to neřešila, protože jsem si myslela, že je to jen chvilkové období a brzy to bude dobrý. Ale čas běží a my jsme furt zavření doma a postupně nám zakazují víc a víc věcí. Nejhorší je to vědomí, že někdo nám zakazuje vycházet ven po deváté hodině večer a také vidět se s přáteli. To je prostě hrozný. Ale také věřím, že se to brzy všechno změní a budeme zase žít!!
    Fotky krásné!! Focení určitě zlepšuje náladu, a hlavně, když není sám. :))

    ReplyDelete
  3. Covid už mi také leze na nervy, bude to pomalu rok a už je to dlouhé. :/ Bohužel se nedá nic dělat a musíme doufat v lepší zítřky. Moc hezké fotky, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky. Já si připadám také jako v mlze, už nevím do čeho píchnout. Těším se až se to trochu rozvolní a začneme žít.
    Somethingbykate

    ReplyDelete
  5. Mám podobné pocity, už je to celé prostě dlouhé, sama už občas nevím, co se sebou..

    Another Dominika

    ReplyDelete
  6. Veľmi pekné fotky. Oh ako to aj mne chýba, taký ten starý dobrý ubehaný normálny život. Úprimne, už sa na to snažím nemyslieť, lebo mala som dosť negatívnych myšlienok. Snažím si deň zaplniť maličkosťami, ktoré ma tešia a dajú sa robiť aj počas tohto nečasu a pomaly ale isto mi to ubieha
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  7. Budem, neboj! :) Pevně v to věřím a vím, že i všichni kolem. Je to prostě šílený období, člověk se nemá k čemu upnout, není vidět žádný světlo na konci tunelu a mě už to vážně ničí. Proto jsem i přes veškeré zákazy a omezení a komplikovanosti prostě na jeden týden sbalila kufr, zaplatila šílený peníze za letenky a za troje zbytečný testy a odletěla. Aspoň na chvíli jsem měla pocit, že je život zase normální a vážně mi to pomohlo. :) Tak pokud máš taky nějakou takovou možnost .. můžu jedině doporučit! :)

    ReplyDelete
  8. Přiznám se, že mě ani zas tak moc nevadí, že jsem pořád doma, vyhovuje mi to :D :) Ale ten pocit se vyfiknout a jít někam do společnosti mi také chybí. Aspoň jednou za čas... :D :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  9. Mám to podobně, ani se neděje nic tak zajímavýho, abych od sebe odlišila jednotlivé týdny... Už aby se zase žilo normálně.

    ReplyDelete
  10. Neskutočné vlásky! ♥ Pristane ti to na fotkách 🌸

    Blog de la Licorne *

    ReplyDelete
  11. Já musím jenom souhlasit, napsala si to zkrátka všechno. Mě je z toho zkrátka smutno je to celé divné. :(
    Každopádně, ale musím ti pochválit krásný fotky a hlavně barvu vlasů! To mě u tebe hned zaujalo ♥

    ReplyDelete
  12. Tiež mám tento pocit hmly, akoby sa svet takpovediac zastavil a všetko mi príde odrazu také zvláštne...Ale verím, že čoskoro to celé už skončí a bude dobre :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  13. Mě napadá, že v té mlze naprosto ZÁŘÍŠ! Jsi kouzelné a tvé vlasy jsou opravdu jako plavé slunce! Jinak abych se vyjádřila k článku... stejně jako ty mám pocit, že nežiju. V poslední době bohužel jen PŘEŽÍVÁM a opravdu netuším, kdy by se to mohlo změnit :(

    ReplyDelete
  14. COVID mi už leze na nervy. Neskutečně. Ale snažím se být pozitivní a věnovat se svým koníčkům, abych se z toho nezbláznila :X

    Gabux | Poslední článek

    ReplyDelete