Covid bejby

March 09, 2021


Jestli mě sledujete už nějakou dobu, tak asi víte, že uplynulej rok nepatřil k mejm nejlepším a mám pocit, že se pokazilo snad úplně všechno, co se pokazit mohlo. Pokaždý, když jsem myslela, že už mě nemá co překvapit, se mi stala zase další nepříjemnost nebo nějakej další fail. No, uznávám, vlastně tak možná vypadal rok víc z nás. Vlastně už mě fakt nebaví psát několikátej článek v kuse o tom, tak mě tahle pandemie válcuje, ale tentokrát si to ještě neodpustím. 

Březen byl moje světlo na konci tunelu. Fakt už jsem upřímně doufala, že se konečně věci aspoň trochu změní k lepšímu a těšila se na některý plánovaný velký změny v životě. Doufala jsem, že se konečně trochu zastaví ten shitstorm, kterej se na mě valí neúnavně celej uplynulej rok.

No, jenže očividně ještě nekončíme. Místo změn k lepšímu přišel covid osobně. V poslední době si koronavirus odkroutili už fakt skoro všichni známí a blízcí lidi v mým okolí. A mně celkem pragmaticky došlo, že je jenom otázka času, kdy mě to taky čeká. Když jsem šla na testy, bylo mi tak zle, že jsem upřímně doufala, že covid mám, protože mi bylo jasný, že pokud by náhodou pozitivní nebyla, stejně jej dostanu o týden pozděj.

A ano, jistěže jsem pozitivní.

S covidem ležím už několik dní a zatím můžu fakt potvrdit hlavně to, že to není sranda. Postupně se mi vystřídaly snad všechny možný příznaky, kašlu, bolí mě v krku, mám svalovou horečku a všechno mě bolí. Taky je mi tak zvláštně nevolno, jsem unavená a malátná a nemám kdovíjak velkou sílu na nic. Asi pátej den jsem ztratila čich, chuť naštěstí pořád mám. Minimálně pro mě to ale rozhodně není nemoc, při který třetí den úplně v pohodě vyskočíte z postele a plní energie zase můžete dělat cokoli. Pro člověka, kterej byl denně neustále zvyklej někde pobíhat, je horor najednou nemoct nic a hlavně nemít na nic sílu. Přijdu si jak přejetá buldozerem a ještě si tak asi nějakou dobu připadat budu.

Celkově tahle nemoc není nic, co by se nedalo přežít, ale příjemně a hezky mi rozhodně není. A být k tomu všemu v absolutní izolaci, když můj uplynulej rok už byla taková jedna velká izolace, už je jenom pomyslná třešnička na dortu. Tohle období celý pandemie je totiž pro mě snad největší zkouška ze všech. Věci se hroutěj  a nedaří, jakkoli se snažíte. Snažím se to celý brát jako nutný zlo a součást cesty, ale je to těžký. Nikdy jsem neměla tak moc pocit, že ačkoli se snažím věci zvrátit a zlepšit, jde všechno naprosto opačným směrem a mně zbývá jenom obří bezmoc a nemožnost s některými věcmi nic dělat. Pokud nic jinýho, tak díky tomu člověk aspoň získá obří nadhled na některý jiný problémy.
 
A tak doufám, že po tomhle už fakt bude trochu líp. Nám všem. Psychicky, fyzicky i jakkoli jinak. Že se uvidíme a budeme moct řešit obvyklý nesmysly. Říkám si to celej rok a pokaždý tomu upřímně věřím.  A doufám, že se mi to konečně už splní.


Pokračuju taky se svými youtube videjky a občas něco natočím. Tady zrovna kratičký video, kde ukazuju, jak zhruba během lockdownových videí jím, abych měla rychlý, zdravý a nutričně plný jídla.
 
Tak se mějte a zase někdy! 

 

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Přeju ti, ať se brzy uzdravíš a je ti dobře! Tenhle článek zní opravdu zoufale, ale nejsi zdaleka jediná, čtu takových utrápených věcí hodně a vidím, jak je spousta lidí nešťastných a upřímně si strašně přeju, stejně jako všichni, aby tohle zlo už skončilo a po dešti přišla duha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, bohužel mi to tak taky přijde :( ale fakt věřím, že jak se to změní k lepšímu, tak budeme zase všichni o hodně spokojenější. A děkuju moc! :)))

      Delete
  2. Držím palečky, ať jsi co nejdříve fit! :) A úplně z toho článku cítím takovou tu všeobecnou náladu nás všech, také věřím, že už se snad brzy začne vše zase lepšit! Posílám sílu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, a taky přeju ať je ti co nejlíp :)

      Delete
  3. Ach jo, tohle je fakt hrozný 😔 Přesně jak říkáš, člověk trochu doufal a čekal, že s novým rokem to bude trochu lepší, všichni jedeme z posledních sil a opět to vypadá, že tento rok bude velmi podobný, ne-li ještě horší než ten minulý.

    S tím, jak se člověk pořád snaží a snaží a stejně nic z toho, to znám, také jsem z toho unavená a přijdu si už tak půl roku jako přejetá bagrem každé ráno, nemám pořádně chuť nic dělat a to jsem se s covidem asi ani nesetkala.

    Hlavně hodně odpočinku a co nejvíce pozitivních myšlenek, jak je to jen teď možné a přeji brzké uzdravení 🙏🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, přesně, líp bych to neřekla :) děkuju moc a přeju taky hodně štěstí!

      Delete
  4. Ja som v karanténe už mesiac. Chvalabohu, naposledy, minimálne na ďalšie 3 mesiace, už sa neviem dočkať toho potvrdenia o prekonaní, lebo už ma fakt porazí z toho .. 🌸

    Blog de la Licorne *

    ReplyDelete
    Replies
    1. to chápu, to musí bejt šílený :( tak přeju hodně sil!

      Delete
  5. Situace je bohužel už dlouho na prd a ani není žádná naděje na zlepšení. :( Musíme jen doufat, že to co nejdříve skončí. Super, že točíš videa, tím aspoň občas člověk také zaměstná hlavu. Mimochodem dostala jsem hroznou chuť na ten vývar. :D

    ReplyDelete
  6. Joooj holka tak už i ty :( držím palce, aby to bylo co nejdřív ok a ty sis zbytek karantény už jenom odseděla a byla normálně fit. Mě to zkolilo na začátku ledna, ale naštěstí jsem měla pohodový průběh a problémy jsem měla jenom první 3 dny.
    Ale naprosto tě chápu, celá tahle situace už mě taky naprosto vytáčí, takže teď se zase upínám k dubnu a ke květnu a i když tuším, že ani to nevyjde, tak hlavně ať je léto. Bez toho už bych fakt asi skočila z okna. :/ :D

    ReplyDelete
  7. Držím prsty aby si bola čo najskôr fit. Takéto videá sú super ale popracuj na nich hlavne na hovorení. Lebo recepty super, super zostrihané ale to rozprávanie ma tak trochu nudilo a vôbec som nechápala čo všetko si tam dala a čo si vlastne robila. Ale inak super. Teším sa na ďalšie video.

    DENNÍK BÁBÄTKA // 3. MESIAC

    ReplyDelete
  8. Nemoci jsou svinstvo ať už se jedná o jakoukoliv, dá to člověku pěkně zabrat a nikomu to člověk nepřeje. :) Já musím zaklepat, že od doby, kdy jsem úplně stejně před rokem a půl odpadla s angínou a dali mě léky na imunitu, že se držím. :) Jinak to mám úplně stejně, že skoro všichni v okolí to už měli...
    Držím palce k brzkému uzdravení.
    A vůbec jsem nevěděla, že jsi natáčela někdy, půjdu se na to za chvíli podívat.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  9. Tyjo... já to tedy ještě nejspíš neměla a docela se obávám, kdy to ke mně přijde. Bojím se, jak to budu snášet.. Ale hlavně, ať to všichni přežijeme!!
    Přeji, ať je ti brzy dobře. :)

    ReplyDelete
  10. Tak doufám, že bude brzy lépe a už se nic kazit nebude. Covidem jsem si prošla už v říjnu a takhle... nejhůř mi bylo první dva dny, pak už to ušlo. Myslím, že dost lidí nedokáže fungovat ani u klasický chřipky, takže já jsem ten covid prostě brala s klidem. Ano, ztratila jsem chuť i čich (nemám jej už 5 měsíců), což mě štve dost. Byla jsem unavená, malátná a zadýchala se při všem. Ale prostě jsem byla v klidu doma a po 14 dnech šla zase do práce :-) Samozřejmě covid není příjemný, ale to není ani klasická chřipka. Opravdu doufám, že bude lépe a brzy se uzdrav :-)

    ReplyDelete
  11. Velmi upřímný článek. Doufám, že se ti brzy udělá lépe a že se ti konečně bude dařit, co si přeješ.. :X

    ReplyDelete