5+1 místo, kde si v Praze dáte skvělej brunch

October 23, 2021

 
Vymetání několika kaváren za den mě sice baví čímdálmíň, dobrý kafe a snídani nebo brunch si ale vždycky ráda užiju. V Praze žiju už několik měsíců a zatím jsem úplně neměla čas to zde objevovat tak moc jak bych chtěla. Tyhle podniky jsem si ale zamilovat stihla nebo je znám už od doby, kdy jsem ještě v Praze nebydlela. Podělím se s váma o 5 útulnejch kaváren, kam můžete zajít na dobrý výběrový kafe přes den, ale hlavně tu dělají skvělý snídaně a brunche.
 
Coffee Room – Coffee Room je  asi hipsterský pražský nejvyhlášenější místo s avokádovými tousty a najdete je na Vinohradech. Mají dva druhy – chlebík s mačkaným avokádem s pestem a chilli anebo krájený avokádo s krémovým sýrem. Pokud vám to přijde jako nuda, musím říct, že mají ty chlebíčky neskutečně vymazlený, obsahují hromadu dalších dobrot a každá ingredience je tak pečlivě zvolená, že je to dohromady perfektní. Anebo si můžete dát nějakou sladkou variantu snídaně a dobrý kafe. Kavárna je maličká, ale dá se sedět i na zahrádce venku.

Coffee Room

Mezi srnky – Srnky jsou miloučká vinohradská kavárna, která na vás dýchne tak příjemnou atmosférou! Menu staví na kvalitních, lokálních a farmářských surovinách a na brunch si tu můžete dát třeba výborný lívance, vajíčka, hummus nebo šakšuku. Jediná nevýhoda je, že podnik je dost malý a je zde jenom pár stolů, takže zde obzvlášť doporučuju udělat si rezervaci!

Mezi Srnky

Café Tvaroh – přesuneme se kousek na Letnou. Tvaroh mi přijde Srnkám hodně podobnej – nebo Srnky Tvarohu? Je to příjemnej, milej, trochu hipsterskej podnik se skvělejma snídaněma a parádním gastrem, co staví na kvalitních surovinách – jenom je to zde oproti Srnkám docela velký a mají i parádní zahrádku. Kromě toho dělají I obědový meníčka.


Café Tvaroh

Bistro Laskavá – Laskavou na Vinohradech jsem objevila úplnou náhodou. Většinou na místa chodím spíš na předem vybraný místa, ale minulej rok jsem měla cestu do Prahy, chtěla jsem něco k pití a tam jsem to riskla. A octla se v krásné útulné kavárně, kde mají i skvělý kafe a výbornou nabídku brunchů a zároveň fungují i jako vinárna a prosekárna. Svému jménu Laskavá teda dostojí na sto procent!
 
THE Flat Cafe – Mám jenom jednu otázku – milujete britskou kulturu? Britskej přízvuk? Koukáte každej rok na královnino vánoční poselství? Máte rádi vymazlený stylový detaily, jako je třeba skříň, kterou jako v Narnii projdete až na… záchody? V týhle vršovický vymazlený kavárničce si můžete si dát anglickou snídani a v průběhu dne třeba bagel s tvarohovou pomazánkou nebo uzeným lososem. A dost možná vás bude obsluhovat i milej pan majitel, Brit z Londýna 😊

The Flat Coffee

A jako bonus – kdybyste hledali místo, kde můžete zůstat I pozdě večer, doporučuju taky kafe Kaviár na Vinohradech. Kaviár je spojení kavárny a čajovny a můžete si tu dát i vodní dýmku, zahrát na Xboxu nebo vyzkoušet s kamarády některou z deskovek.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Skvělé tipy, až pojedu do Prahy, určitě je využiji a tyhle místa navštívím. Vždy tápu, kam mám zajít. :D :)

    ReplyDelete
  2. Ty si nám utekla z Moravy do Prahy jo? :D A jak si to tam užíváš? :) doufám, žes tam našla nějakou super práci nebo navazující studium. :) Café Tvaroh znám a mám to tam moc ráda! :) Je ale pravda, že už jsem dlouuuho nebyla na žádný dobrý snídani v Praze. Tak třeba před Vánoci až se vrátím na chvíli dom. :D

    ReplyDelete
  3. My by sme chceli ísť na taký Vianočný výlet v 3 do Prahy. Teraz už aspoň viem kde zájsť :)


    môj blog je tuna >>> DISCOVERINGGLAM

    ReplyDelete