Podzim je tu

October 20, 2021

Krásnej den! Jakej máte zatím podzim? Já tohle období každoročně miluju.. a nesnáším zároveň. Po horkým létu se člověk stáhne do sebe - podzim je temnej a zároveň hrozně silnej zároveň. Vždycky mám pocit, že se vracím k sobě, ale taky mě tohle období vždycky podzim pěkně semele a cítím se strašně. Letos jsem si řekla, že tomu půjdu trošku naproti a budu se snažit, aby podzimní depka neudeřila tak silně a podzim jsem si co nejvíc užila.. a natočila o tom tohle video, kde ukazuju, co pro to dělám nebo se aspoň snažím :) 



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já teda nemám pocit ráda ani trochu .. přesně jak píšeš, po tom pohodovém létě je to vždycky totální depka, miliarda povinností, zima a všude vlhko. :D Nemůžu si pomoct, každý rok si říkám, že už najdu na tom podzimu něco pozitivního, ale stále se mi to nepodařilo. Tak ještě že za chvíli budou Vánoce a s nimi přijde zima, což je mnohem lepší období. :D

    ReplyDelete
  2. Já mám podzimní počasí ráda, jen nesnáším zimu, ale to barevné listí a všechno miluju.

    ReplyDelete
  3. Podzim také miluji, tohle období si vždycky užívám na maximum. Příroda má nejkrásnější barvy a procházky s kávou v ruce jsou pro mě doslova pohlazení po duši! :D :)

    ReplyDelete