Další oživení bytu s Posterstore

January 19, 2022

Sama se divím, že to říkám, ale domácí prostředí se pro mě za uplynulý měsíce stalo ohromně důležitý. Zatímco před covidem jsem byla ráda, kdykoli jsem někam vypadla a doma jsem se snažila být co nejmíň, postupně jsem si na přijemným domácím prostředím začala pěkne ujíždět a začalo pro mě být důležitý, jak vypadá a jak se v něm cítím.
 
Ačkoli jsem za poslední roky žila na vlastně docela dost místech, tenhle pražskej byt je první opravdovej něcojakodomov. A když mi Posterstore nabídl, že bych si u nich mohla vybrat další plakáty a rámečky, byla jsem fakt ráda, protože už jsem nějaký oživení potřebovala a navíc jsem chtěla obrázky přidat ještě na jiný místa. Teď vám ukážu, co jsem si vybrala.

 

Asi úplně nejdůležitější část celé objednávky byly nový plakáty do ložnice. Tam jsem měla až doted obrazy s temným lesem a mlhou, který jsem sice milovala, ale tahle zima už je dlouhá a chvílema na mě byly moc ponurý. A došlo mi, že bych to ráda změnila a dala tam zase něco teplejšího, co ty další dva zimní studený temný měsíce trochu rozzáří. A pocitově vybrala tyhle teplý abstraktní obrázky. To mě ostatně na plakátech baví nejvíc, během pár minut můžete kompletně změnit atmosféru celý místnosti.

 Další obrázky jsem si vybrala do obýváku. Tam jsem se rozhodla to naopak nepřehánět a sáhla po neutrální trojici laděný do bíla opět ve světle dřevěných rámech.


Poslední obrázek mám v měděným rámečku do pracovny. Pracovnu mám pořád v takovým nedodělaným módu – prakticky se dá využívat úplně perfektně, jenom zatím nevypadá tak, jak bych chtěla. Pořád se rozhoduju, jestli si nechat současnej stůl nebo koupit jinej, musím konečně přidělat poličku nad stůl a chybí mi úložnej prostor nebo šuplíky, takže mám polovinu stolu vždycky zaskládanou.
No a kdybyste si na tomhle švédským e-shopu chtěli taky něco vybrat, určitě využijte kód, který vám dá slevu 40 procent na všechny plakáty.

SRHFX40
 Platí od 19.01. - 28.01. (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) 
 
Tak se mějte! 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Takové krásné netradiční motivy sis vybrala, ale vypadají opravdu nádherně! Poster store má fakt skvělou nabídku. :)

    ReplyDelete
  2. Dneska už třetí článek, který o spolupráci s Poster store čtu (jejich marketingový oddělení teda fičí :D) a tvůj výběr se mi líbí teda asi zatím nejvíc! :) Takové by naprosto seděly k mému pokoji doma u rodičů, přesně ty růžové tóny. ♥ :D

    ReplyDelete