NÁRODNÍ MUZEUM A ZASE V ČERNÝ

January 09, 2022

Pražský národní muzeum je přesně to místo, kde se někdy vyfotila nejspíš každá pražská fashion blogerka a kde vzniklo nejspíš nejvíc outfitů vůbec. A i když je moje fashion kariéra dávno pryč a nejspíš ani nikdy pořádně nezačala, když jsme se byli v Národním muzeu podívat, cvakla jsem si tam taky pár fotek. Můžete vidět, že můj styl je prakticky pořád dost podobnej a hodně jednoduchej a strohej. Černá a pohodlný a minimalistický kousky, to je moje.


 

 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. V Národním muzeu jsem bohužel nikdy nebyla, ale doufám, že to letos v rámci nějakého výletu napravím. Černý kabát ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  2. A já opět asi vyčnívám z davu, protože žádnou fotku u Národního muzea ještě nemám.. :D ani jsem nikdy nebyla vevnitř, což je asi trochu ostuda. Aspoň mám plán po návratu domů. :)
    Moc se mi líbí ten kabát! :)

    ReplyDelete